איך האינסטגרם השפיע על תרבות הסרת שיער בלייזר בישראל?

כמו שאתם וודאי יודעים כבר, לאינסטגרם יש השפעה רבה בקרב המשתמשים באפליקציה במיוחד בתחום האסתטיקה ובפרט בתחום הסרת השיער.

רבים ממשתמשי האינסטגרם עוקבים אחרי אושיות אינסטגרם, כל פוסט וסטורי נצפה ע"י עשרות ומאות אלפי של משתמשים ומשתמשות בישראל. רבים מהמפורסמים מתעדים את חיי לייפ-סטייל באינסטגרם, וכמובן בתמונות אלה הם נראים בדר"כ חטובים וכמובן לעיתים קרובות מצטלמים עם בגדי ים דקיקים שחושפים את גופם החטוב והחלק. קשה מאות להתעלם מהמראות האלה ומביוחד שבאותו הזמן רואים פרסומים של חברות הסרת שיער בלייזר המזמינים את המשתמש ליצור קשר עם החברה – מכאן הדרך הופכת להיות מאוד קלה שתצאו מחיי האינסטגרם ותופיעו באחד מסניפי החברה המפרסמת ותתחילו את  טיפולי לייזר להסרת שיער.

הרשתות החברתיות תרמו רבות לתחום האסתטיקה ולהסרת שיער שיער בלייזר בפרט, אנחנו רואים שעם התפתחות הרשתות החברתיות ובמיוחד האינסטגרם יש מגמה של התרחבות התחום ודבר זה מתבטא בפתיחת סניפים חדשים והתרחבות הן של הרשתות הגדולות והן של קוסמטיקאיות שהחליטו להיכנס לתחום.

אם ראינו מספר פרסומים באינסטגרם אז איך נחליט איפה לבצע את הטיפולים?

בגלל הקלות של הפרסום ברשתות החברתיות ובאינסטגרם אנחנו ממליצים לחקור טוב טוב את מכוני הסרת שיער בלייזר לפני שהולכים ומבצעים טיפולים, יכול להיות שיש הבדל בין התמונות והפרסומים הווירטואלים למה שמציעים בפועל לכן אנחנו ממליצים בחום לבצע את הטיפולים רק במכון מוכר או אצל קוסמטיקאית עם המלצות, כדאי להיכנס גם לדפים העיסקיים באינסטגרם של חברות להסרת שיער בלייזר כדי להתרשם מהתמונות לפני שיוצרים קשר.

איך ניתן להוזיל את מחירי הטיפולים ומה עוד צריך לדעת?

כמובן יש לבצע סקר מחירים ולברר מה המבצעים, כיום יש מקומות שמשלמים פר סדרה של טיפולים ויש כאלה שהתשלום הוא חד פעמי וללא הגבלה של טיפולים. טווחי המחירים נעים בין 600 שקלים לסדרת טיפולים באזורים קטנים כמו אוזניים, סנטר, גבות ובין 4000-6000 שקלים לאזורים עם שטחים יותר רחבים, לתחום יש תקרת גג בין 14000-16000 שקלים אם מבצעים טיפולים לכל חלקי הגוף, כמובן הסכומים משתנים ממקום למקום, לפי שיטת הטיפול, סוג המכשיר, צבע עור ושיער ועוד פרמטרים כאלה ואחרים, כמובן ניתן להוזיל עלויות אם אתם מסירים שיער ביותר מאזור אחד, לחלק מהמכונים יש מבצעים כמו 1+1 ז"א הסרת שיער באזור מסויים ועוד אזור אחר מתנה, כמו כן מבצעים רבים אחרים, תנצלו את התחרות לטובתכם והתמקחו על המחירים, נסו להוזיל את העלויות כמה שיותר כמובן מבלי לפגוע באיכות.

אנחנו יודעים שהרשת החברתית אינסטגרם נפוצה ביותר בקרב האוכלוסיה הצעירה, כמובן אם אתם נערים או נערות מתחת לגיל 18 אנחנו ממליצים לחכות עד לגיל זה לפחות כדי שהורמוני הגדילה יתייצבו ולא יהיו הפתעות לאי הצלחת הטיפול בגלל סיבה זו.

אם אתם בגילאי 18-19 לבנות או 18-21 לבנים ואתם חיילים בשירות סדיר, בררו אם יש הנחות ממכוני הסרת שיער בלייזר לחיילים או אם השתחררתם מהצבא, בדקו האם יש הנחות לחיילים משוחררים, בכל אופן יש הרבה הנחות ומבצעים, ההנחות הבולטות ביותר וכנראה גם הכדאיות הם שיתופי הפעולה של מכוני הסרת שיער בלייזר עם עם קופות החולים, לחלק מהמכונים הגדולים יש שיתופי פעולה עם חלק מקופות החולים ואת יכולים לנצל את שיתופי הפעולה האלה לקבלת הנחות והחזרים, כן כן גם באינסטגרם נתקלנו לא פעם בפרסומים הודות שיתופי פעולה אלה.

כמו כן יש לשמור על כללי בטיחות לאחר הטיפולים כדי להקטין את הסיכונים, כמו חשיפה לשמש, מריחת משחות על העור מייד לאחר הטיפול וכמובן להכין את הגוף לפני הטיפול, קבלת ייעוץ מקצועי הפגישה הראשונה עם המכון או הקוסמטיקאית אמורה לענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

תחום הסרת שיער בלייזר הוא רחב מאוד ויש עליו הרבה מאוד מידע, אנחנו ממליצים לכם בחום לקרוא עוד כתבות במדריך להסרת שיער בלייזר, כדי לחקור את התחום לפני שאתם מקבלים החלטה.

 

  • ט.ל.ח – המחירים הם אומדן בלבד ויכולים להשתנות ממכון למכון.