שעווה לגברים בשפרעם – מחירים, עלויות ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפולים?

שעווה לגברים בשפרעם

כיום בענף הקוסמטיקה בארץ בכלל ובסביבת שפרעם לא זר לראות גברים שמסירים שיער באמצעות שעווה, לא סתם זכתה שיטה זו לפופולריות רבה בקרב הגבר הישראלי, היא זולה ומהירה מאוד והתוצאות – תוך שניות בודדות.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

יש לא מעט סרטונים ברשת על גברים שצועקים לאחר שמסירים מהם את השעווה, מיד נסביר למה זה מאוד כואב אך עם זאת למה שיטה זו עדיפה ברוב הפעמים מגילוח השיערות. שעווה היא חומר מוצק, לאחר חימום לא ארוך השעווה הופכת נוזלית, מה שמאפיין אותה זה שלאחר שהיא מתקררת והופכת שוב למוצק היא לוכדת איתה את מה שסביבה – ובמקרה שלנו זה שיערות. כדי להסיר את השיערות מושכים את השעווה במהירות החוצה מהגוף וכן – פעולה זו כואבת מאוד אבל מאוד מהירה והתוצאות די מרשימות – גוף חלק.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

כמה עולה שעווה לגברים באזור שפרעם? בטבלה הבאה תוכלו לראות הערכת מחיר של טיפולי שעווה:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה ברגליים – חצי רגל 53-90 ₪
שעווה במפשעה 66-107 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-88 ₪
שעווה בפנים 50-77 ₪
שעווה בבטן תחתונה 71-101 ₪
שעווה בחזה 64-107 ₪
שעווה בבטן עליונה 63-96 ₪
שעווה בעורף 26-71 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 82-123 ₪
שעווה בסנטר 32-52 ₪
שעווה בישבן 64-88 ₪
שעווה – קו ביקיני 59-76 ₪
שעווה בבית השחי 68-92 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 53-91 ₪
שעווה בגב 84-105 ₪
שעווה בבטן 75-124 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 71-90 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 82-149 ₪
שעווה בכתפיים 71-104 ₪

ט.ל.ח – אין לראות במחירי טיפולי השעווה התחייבות כלשהי, הם לאומדן בלבד.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

גוגל מפות כידוע מציגה עסקים באזור ביתכם, עכשיו תוכלו לדעת אם קיימים כאלה שמטפלים בשעווה:

קישור למפה: שעווה לגברים – שפרעם

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.