שעווה לגברים ברמת החייל – מחירים, עלויות ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפולים?

שעווה לגברים ברמת החייל

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור רמת החייל.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

מה עושים בטיפולי שעווה ואיך זה קורה?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

מהם היתרונות של שעווה לעומת שיטות אחרות וגם חסרונות – ובמיוחד במקרה של גברים:

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

שעווה לגברים באזור רמת החייל – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בעורף 34-58 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 76-148 ₪
שעווה בחזה 62-113 ₪
שעווה בפנים 57-103 ₪
שעווה במפשעה 84-98 ₪
שעווה בבטן תחתונה 68-101 ₪
שעווה – קו ביקיני 54-72 ₪
שעווה בגב 72-101 ₪
שעווה בבטן עליונה 68-101 ₪
שעווה בסנטר 27-53 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 84-134 ₪
שעווה בישבן 56-86 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 48-94 ₪
שעווה בבטן 91-119 ₪
שעווה בכתפיים 82-105 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 72-85 ₪
שעווה בבית השחי 57-86 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 53-75 ₪
שעווה בחצי גב עליון 66-85 ₪

ט.ל.ח – המחירי השעווה יכולים להשתנות, הטבלה היא הערכה בלבד.

מה אומרים, טיפולי שעווה כואבים? אפשר לשיר בזמן הטיפולים? צפו בסרטון נוסף ומצחיק במיוחד מאתר YouTube קרדיט לתוכנית Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: רמת החייל – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.