שעווה לגברים בראש העין – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בראש העין

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת ראש העין. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

אז מה צריך לעשות כדי לבצע טיפולים בשעווה?

באו נתחיל מהסוף – כן זה כואב, אבל זה עדיף מגילוח – עכשיו נסביר למה: לשעווה יש יכולת קסומה שאנחנו משתמשים בה, יש לה את היכולת להפוך יחסית במהירות ממצב מוצק שזה המצב הטבעי שלה למצב נוזלי בעזרת חימום קל. בזמן שהשעווה היא בצורת נוזל ניתן למרוח אותה יחסית בקלות (ממש כמו דבק) על אזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר שיער, השערות נדבקות לשעווה בצורה חזקה מאוד ושהיא מתקררת מסירים את השעווה מהגוף ע"י משיכה חזקה וככה השיערות יוצאות מהגוף, כמובן שתלישה של כ"כ הרבה שערות בזמן קצר מאוד זה כואב, אך משתלם. במהירות יחסית תקבלו אזורי גוף חלקים וללא שיערות.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

יתרונות:
• מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

מחירים של שעווה לגבר באזור ראש העין – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן תחתונה 74-110 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 62-89 ₪
שעווה בבטן עליונה 61-108 ₪
שעווה בפנים 57-82 ₪
שעווה בבטן 76-100 ₪
שעווה בסנטר 31-58 ₪
שעווה בכתפיים 83-107 ₪
שעווה בעורף 27-59 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 82-150 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-95 ₪
שעווה במפשעה 52-95 ₪
שעווה בחצי גב עליון 68-93 ₪
שעווה בחזה 68-104 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 78-125 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 57-91 ₪
שעווה בישבן 66-90 ₪
שעווה בבית השחי 54-93 ₪
שעווה בגב 66-127 ₪
שעווה – קו ביקיני 52-73 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: ראש העין – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.