שעווה לגברים בקרית שמונה – מחירים, עלויות ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפולים?

שעווה לגברים בקרית שמונה

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת קרית שמונה. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

הצורה הבסיסית של שעווה היא מוצק, לאחר חימום לא ארוך היא הופכת לנוזל, במצב הזה מצמידים את השעווה לגוף – כמובן נעזרים באמצעות בד או מדבקה עד שהיא מתקשה. בזמן הזה השיערות נדבקות לשעווה כ"כ חזק שלאחר משיכת השעווה השיערות יוצאות החוצה מהגוף ונשארות דבוקות לשעווה. תהליך זה כואב מאוד אבל עם זאת מאוד מהיר. חשוב לציין ששיטה זו עדיפה על פני גילוח כי השיערות צומחות לאט יותר לאחר שעווה וכמובן – השיער פחות קוצני מגילוח.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

שעווה לגברים באזור קרית שמונה – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בכתפיים 77-107 ₪
שעווה בפנים 58-101 ₪
שעווה בעורף 30-65 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 80-157 ₪
שעווה בישבן 57-84 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 56-82 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 68-89 ₪
שעווה בגב 69-112 ₪
שעווה בחצי גב עליון 65-94 ₪
שעווה בבטן תחתונה 73-96 ₪
שעווה בחזה 71-99 ₪
שעווה בבית השחי 65-84 ₪
שעווה בסנטר 33-56 ₪
שעווה בבטן 79-111 ₪
שעווה בבטן עליונה 57-95 ₪
שעווה במפשעה 48-100 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 63-92 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 83-128 ₪
שעווה – קו ביקיני 58-82 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

גוגל מפות כידוע מציגה עסקים באזור ביתכם, עכשיו תוכלו לדעת אם קיימים כאלה שמטפלים בשעווה:

קישור למפה: קרית שמונה – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.