שעווה לגברים בקריית גת – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בקריית גת

שעווה היא השיטה הזמינה ביותר והזולה ביותר להסרת שיער לגבר, כמעט כל קוסמטיקאית מבצעת טיפולים בשעווה והמחירים הם לכל כיס, כמובן למצוא קוסמטיקאית באזור קריית גת שעושה שעווה זה לא משימה קשה במיוחד.

נתחיל בשאלה כמה כואבת שעווה? מה אתם אומרים יצליח הבחור לשיר בטורקית בזמן שעווה? קבלו אותו – קרדיט רשת חדשות FOX ערוץ YouTube:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

באו נתחיל מהסוף – כן זה כואב, אבל זה עדיף מגילוח – עכשיו נסביר למה: לשעווה יש יכולת קסומה שאנחנו משתמשים בה, יש לה את היכולת להפוך יחסית במהירות ממצב מוצק שזה המצב הטבעי שלה למצב נוזלי בעזרת חימום קל. בזמן שהשעווה היא בצורת נוזל ניתן למרוח אותה יחסית בקלות (ממש כמו דבק) על אזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר שיער, השערות נדבקות לשעווה בצורה חזקה מאוד ושהיא מתקררת מסירים את השעווה מהגוף ע"י משיכה חזקה וככה השיערות יוצאות מהגוף, כמובן שתלישה של כ"כ הרבה שערות בזמן קצר מאוד זה כואב, אך משתלם. במהירות יחסית תקבלו אזורי גוף חלקים וללא שיערות.

גברים שעווה היא השיטה מהמובילות, רוצים לדעת למה? והאם יש גם חסרונות?

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

מחירים של שעווה לגבר באזור קריית גת – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן תחתונה 73-97 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 81-150 ₪
שעווה במפשעה 78-97 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 60-84 ₪
שעווה בחזה 69-108 ₪
שעווה בבטן 89-104 ₪
שעווה בבטן עליונה 72-111 ₪
שעווה בפנים 48-104 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-97 ₪
שעווה בגב 69-103 ₪
שעווה בכתפיים 74-113 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 70-95 ₪
שעווה בישבן 70-86 ₪
שעווה – קו ביקיני 49-71 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 77-127 ₪
שעווה בסנטר 32-61 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 50-79 ₪
שעווה בבית השחי 63-91 ₪
שעווה בעורף 25-69 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

מה אומרים, טיפולי שעווה כואבים? אפשר לשיר בזמן הטיפולים? צפו בסרטון נוסף ומצחיק במיוחד מאתר YouTube קרדיט לתוכנית Game Show Showdown:

רוצים לדעת אם באזור ביתכם קיימים טיפולי שעווה? הציצו במפה של גוגל, בה תוכלו למצוא קוסמטיקאיות מהתחום

קישור למפה: קריית גת – שעווה לגברים

הבהרה:
כתבה זו נועדה לעזור לכם ולקבל מידע רלוונטי עבור טיפולי שעווה בסביבת ביתם, במדה ומצאתם טעות כלשהי בכתבה, נשמח אם תעדכנו אותנו.