שעווה לגברים בקריית ביאליק – כמה עולה? למה כדאי? ומהם האלטרנטיבות?

שעווה לגברים בקריית ביאליק

כיום בענף הקוסמטיקה בארץ בכלל ובסביבת קריית ביאליק לא זר לראות גברים שמסירים שיער באמצעות שעווה, לא סתם זכתה שיטה זו לפופולריות רבה בקרב הגבר הישראלי, היא זולה ומהירה מאוד והתוצאות – תוך שניות בודדות.

תחילה נציין עובדה: הסרת שיער בשעווה זה לא דיגדוג, כן יש כאבים, מה אתם אומרים, הוא יצליח לשיר בטורקית בזמן שעווה? סרטון מצחיק במיוחד – צפו: מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות פוקס:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

צורת הבסיס של שעווה היא מוצק, לאחר חימום קל היא הופכת לנוזל סמיך, את הנוזל הזה מורחים על אזור השיערות בגוף שממנו רוצים להסיר את השיער – כמובן יש לוודא שהשעווה לא חמה מידי, כדי לא לקבל כוויה.
לאחר שהשעווה מתקררת – בדר"כ זה לוקח דקות בודדות, היא לוכדת את השיערות שעליה היא נמצאת, ועכשיו זה החלק שממנו צריך להיזהר – יש להסיר אותה במהירות מהגוף, פעולה זו כואבת בגלל שכמות גדולה יחסית של שיערות נתלשות בזמן מאוד קצר.
סדר"כ שיטה זו עדיפה מגילוח כי צמיחת השיערות לאחר שעווה היא יותר איטית והשיער יותר דליל, מה שלא נכון לגבי גילוח.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

יתרונות:
מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

כמה עולה שעווה לגברים בקריית ביאליק? – טווח מחירים ואומדן עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן תחתונה 57-102 ₪
שעווה בחזה 67-102 ₪
שעווה בבית השחי 66-85 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 73-160 ₪
שעווה במפשעה 48-100 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 54-81 ₪
שעווה בפנים 56-109 ₪
שעווה בישבן 68-84 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 73-94 ₪
שעווה – קו ביקיני 54-70 ₪
שעווה בעורף 36-58 ₪
שעווה בבטן 88-103 ₪
שעווה בבטן עליונה 57-110 ₪
שעווה בכתפיים 78-109 ₪
שעווה בסנטר 30-61 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-98 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 75-127 ₪
שעווה בגב 79-124 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 59-80 ₪

ט.ל.ח – המחירי השעווה יכולים להשתנות, הטבלה היא הערכה בלבד.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

האם יש קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה קרוב לביתם? בעזרת מפת גוגל תוכלו לדעת זאת:

קישור למפה: קריית ביאליק – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.