שעווה לגברים בקריות – מחירים, עלויות ואיפה הכי כדאי לבצע את הטיפולים?

שעווה לגברים בקריות

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת קריות. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

נענה קודם על השאלה האם שעווה כואבת? את זה אתם חייבים לראות – פשוט ממכר – קריוקי בטורקית בזמן טיפול שעווה, קרדיט – YouTube מתוך ערוץ של חדשות FOX:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

יש לא מעט סרטונים ברשת על גברים שצועקים לאחר שמסירים מהם את השעווה, מיד נסביר למה זה מאוד כואב אך עם זאת למה שיטה זו עדיפה ברוב הפעמים מגילוח השיערות. שעווה היא חומר מוצק, לאחר חימום לא ארוך השעווה הופכת נוזלית, מה שמאפיין אותה זה שלאחר שהיא מתקררת והופכת שוב למוצק היא לוכדת איתה את מה שסביבה – ובמקרה שלנו זה שיערות. כדי להסיר את השיערות מושכים את השעווה במהירות החוצה מהגוף וכן – פעולה זו כואבת מאוד אבל מאוד מהירה והתוצאות די מרשימות – גוף חלק.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

יתרונות:
• מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

מחירים של שעווה לגבר באזור קריות – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בידיים – בכל היד 77-124 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 61-79 ₪
שעווה – קו ביקיני 57-82 ₪
שעווה בבית השחי 56-96 ₪
שעווה בבטן תחתונה 63-104 ₪
שעווה בבטן 75-106 ₪
שעווה בכתפיים 79-97 ₪
שעווה בגב 69-97 ₪
שעווה בעורף 35-62 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 69-94 ₪
שעווה במפשעה 83-107 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 92-149 ₪
שעווה בפנים 63-88 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-93 ₪
שעווה בישבן 68-84 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 54-80 ₪
שעווה בחזה 71-114 ₪
שעווה בבטן עליונה 69-95 ₪
שעווה בסנטר 26-64 ₪

ט.ל.ח – אין לראות במחירי טיפולי השעווה התחייבות כלשהי, הם לאומדן בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: קריות – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.