שעווה לגברים בקדימה צורן – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בקדימה צורן

רוב הקוסמטיקאיות כיום באזור קדימה צורן מבצעות טיפולי הסרת שיער באמצעות שעווה גם לגברים וגם לנשים, הגבר המודרני הוא כבר לקוח קבוע אצל הקוסמטיקאיות בישראל וזאת כבר לא תופעה אלה תרבות.

תחילה נציין עובדה: הסרת שיער בשעווה זה לא דיגדוג, כן יש כאבים, מה אתם אומרים, הוא יצליח לשיר בטורקית בזמן שעווה? סרטון מצחיק במיוחד – צפו: מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות פוקס:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

שעווה לגברים באזור קדימה צורן – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבית השחי 69-80 ₪
שעווה בבטן עליונה 65-99 ₪
שעווה בעורף 26-55 ₪
שעווה בגב 75-107 ₪
שעווה בישבן 74-83 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 79-131 ₪
שעווה בבטן 89-111 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 59-79 ₪
שעווה בבטן תחתונה 62-112 ₪
שעווה בחזה 62-125 ₪
שעווה – קו ביקיני 52-77 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 75-148 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 60-93 ₪
שעווה בסנטר 31-60 ₪
שעווה בחצי גב עליון 70-89 ₪
שעווה בפנים 57-75 ₪
שעווה במפשעה 69-96 ₪
שעווה בכתפיים 71-104 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-98 ₪

ט.ל.ח – הטבלה היא הערכה, המחירים של השעווה באזור מגורך יכולים להשתנות.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

רוצים לדעת אם באזור ביתכם קיימים טיפולי שעווה? הציצו במפה של גוגל, בה תוכלו למצוא קוסמטיקאיות מהתחום

קישור למפה: קדימה צורן – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.