שעווה לגברים בפרדס חנה – קבל טיפים של גבר על עלויות, המלצות ואפשרויות נוספות

שעווה לגברים בפרדס חנה

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת פרדס חנה. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

נתחיל בעובדה – נכון ששעווה כואבת, אבל כמה? סרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה – קרדיט ל YouTube ערוץ חדשות FOX:

איך עושים שעווה לגברים?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

שעווה היא שיטה מאוד וותיקה ועדיין מובילה גם בקרב גברים, מדוע? קבלו יתרונות וחסרונות השיטה

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

כמה עולה שעווה לגברים בפרדס חנה? – טווח מחירים ואומדן עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בסנטר 25-57 ₪
שעווה בכתפיים 70-104 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 71-167 ₪
שעווה בבטן עליונה 68-114 ₪
שעווה בבטן תחתונה 68-114 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 57-91 ₪
שעווה בחזה 64-129 ₪
שעווה בפנים 45-102 ₪
שעווה בגב 73-110 ₪
שעווה בעורף 28-55 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 58-83 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-93 ₪
שעווה בבטן 81-117 ₪
שעווה במפשעה 73-101 ₪
שעווה בבית השחי 53-92 ₪
שעווה בחצי גב עליון 67-98 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 80-124 ₪
שעווה – קו ביקיני 64-73 ₪
שעווה בישבן 57-86 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

גוגל מפות כידוע מציגה עסקים באזור ביתכם, עכשיו תוכלו לדעת אם קיימים כאלה שמטפלים בשעווה:

קישור למפה: פרדס חנה – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.