שעווה לגברים במעלה אדומים – איך לבחור קוסמטיקאית מומלצת?

שעווה לגברים במעלה אדומים

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת מעלה אדומים. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

נתחיל בעובדה – נכון ששעווה כואבת, אבל כמה? סרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה – קרדיט ל YouTube ערוץ חדשות FOX:

כמה זמן לוקח לעשות שעווה? ואיך זה עובד?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

גברים שעווה היא השיטה מהמובילות, רוצים לדעת למה? והאם יש גם חסרונות?

יתרונות:
מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

שעווה לגברים באזור מעלה אדומים – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בגב 79-120 ₪
שעווה בחזה 55-129 ₪
שעווה בסנטר 33-52 ₪
שעווה בבטן 81-125 ₪
שעווה בעורף 25-73 ₪
שעווה בבית השחי 63-97 ₪
שעווה בישבן 58-94 ₪
שעווה במפשעה 74-109 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 83-120 ₪
שעווה בבטן עליונה 60-102 ₪
שעווה – קו ביקיני 49-77 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 71-147 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 63-82 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 53-84 ₪
שעווה בפנים 57-94 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 65-98 ₪
שעווה בכתפיים 75-106 ₪
שעווה בחצי גב עליון 72-95 ₪
שעווה בבטן תחתונה 72-111 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: מעלה אדומים – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.