שעווה לגברים במגדל העמק – איך לעשות את זה נכון, מדריך, המלצות וטיפים.

שעווה לגברים במגדל העמק

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור מגדל העמק.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

מחירים של שעווה לגבר באזור מגדל העמק – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בחצי גב תחתון 70-87 ₪
שעווה בעורף 27-64 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 84-128 ₪
שעווה בכתפיים 65-101 ₪
שעווה בחזה 57-93 ₪
שעווה בגב 75-97 ₪
שעווה – קו ביקיני 54-74 ₪
שעווה בבטן עליונה 68-102 ₪
שעווה בבית השחי 52-96 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 79-163 ₪
שעווה בסנטר 33-54 ₪
שעווה בישבן 67-82 ₪
שעווה בפנים 48-106 ₪
שעווה במפשעה 68-104 ₪
שעווה בחצי גב עליון 68-88 ₪
שעווה בבטן תחתונה 64-104 ₪
שעווה בבטן 85-121 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 51-89 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 53-89 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

בעזרת גוגל מפות תוכלו לדעת אם קיימת קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה באזור ביתכם:

קישור למפה: מגדל העמק – שעווה לגברים

הבהרה:
כתבה זו נועדה לעזור לכם ולקבל מידע רלוונטי עבור טיפולי שעווה בסביבת ביתם, במדה ומצאתם טעות כלשהי בכתבה, נשמח אם תעדכנו אותנו.