שעווה לגברים בכרמיאל – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בכרמיאל

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת כרמיאל. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

הצורה הבסיסית של שעווה היא מוצק, לאחר חימום לא ארוך היא הופכת לנוזל, במצב הזה מצמידים את השעווה לגוף – כמובן נעזרים באמצעות בד או מדבקה עד שהיא מתקשה. בזמן הזה השיערות נדבקות לשעווה כ"כ חזק שלאחר משיכת השעווה השיערות יוצאות החוצה מהגוף ונשארות דבוקות לשעווה. תהליך זה כואב מאוד אבל עם זאת מאוד מהיר. חשוב לציין ששיטה זו עדיפה על פני גילוח כי השיערות צומחות לאט יותר לאחר שעווה וכמובן – השיער פחות קוצני מגילוח.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

שעווה לגברים באזור כרמיאל – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בכתפיים 65-103 ₪
שעווה בישבן 63-82 ₪
שעווה בחזה 72-118 ₪
שעווה במפשעה 79-94 ₪
שעווה בבית השחי 68-96 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 81-161 ₪
שעווה בבטן עליונה 69-95 ₪
שעווה בבטן תחתונה 74-97 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 77-117 ₪
שעווה בבטן 89-104 ₪
שעווה בסנטר 32-46 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 59-85 ₪
שעווה בחצי גב עליון 73-90 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 62-81 ₪
שעווה בפנים 47-101 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-87 ₪
שעווה בעורף 36-61 ₪
שעווה – קו ביקיני 55-76 ₪
שעווה בגב 81-134 ₪

ט.ל.ח – המחירי השעווה יכולים להשתנות, הטבלה היא הערכה בלבד.

אפשר לשיר בזמן טיפולי שעווה? רמז זה מאוד קשה, ראו את הסרטון נוסף מאתר YouTube קרדיט לתוכנית האהובה Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: כרמיאל – שעווה לגברים

הבהרה:
כתבה זו נועדה לעזור לכם ולקבל מידע רלוונטי עבור טיפולי שעווה בסביבת ביתם, במדה ומצאתם טעות כלשהי בכתבה, נשמח אם תעדכנו אותנו.