שעווה לגברים בכפר יונה – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בכפר יונה

רוב הקוסמטיקאיות כיום באזור כפר יונה מבצעות טיפולי הסרת שיער באמצעות שעווה גם לגברים וגם לנשים, הגבר המודרני הוא כבר לקוח קבוע אצל הקוסמטיקאיות בישראל וזאת כבר לא תופעה אלה תרבות.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

מה עושים בטיפולי שעווה ואיך זה קורה?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

למה שעווה היא שיטה מומלצת להסרת שיער לגברים? והאם יש חסרונות או הכל מושלם?

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

שעווה לגברים באזור כפר יונה – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בעורף 39-55 ₪
שעווה בפנים 57-102 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 57-86 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 71-90 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 78-168 ₪
שעווה בכתפיים 77-99 ₪
שעווה – קו ביקיני 59-79 ₪
שעווה בישבן 59-93 ₪
שעווה בסנטר 27-52 ₪
שעווה במפשעה 72-107 ₪
שעווה בחצי גב עליון 68-99 ₪
שעווה בבטן עליונה 64-112 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 58-88 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 83-125 ₪
שעווה בגב 75-104 ₪
שעווה בבטן תחתונה 65-105 ₪
שעווה בבטן 75-117 ₪
שעווה בבית השחי 58-84 ₪
שעווה בחזה 58-126 ₪

ט.ל.ח – הטבלה היא הערכה, המחירים של השעווה באזור מגורך יכולים להשתנות.

אפשר לשיר בזמן טיפולי שעווה? רמז זה מאוד קשה, ראו את הסרטון נוסף מאתר YouTube קרדיט לתוכנית האהובה Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: כפר יונה – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.