שעווה לגברים ביהוד – איך לעשות את זה נכון, מדריך, המלצות וטיפים.

שעווה לגברים ביהוד

רוב הקוסמטיקאיות כיום באזור יהוד מבצעות טיפולי הסרת שיער באמצעות שעווה גם לגברים וגם לנשים, הגבר המודרני הוא כבר לקוח קבוע אצל הקוסמטיקאיות בישראל וזאת כבר לא תופעה אלה תרבות.

עובדה חשובה למי שמתעניין: שעווה כואבת צפו בסרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה, אך כן – שעווה כואבת – הקטע מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות Fox:

מה עושים בטיפולי שעווה ואיך זה קורה?

יש לא מעט סרטונים ברשת על גברים שצועקים לאחר שמסירים מהם את השעווה, מיד נסביר למה זה מאוד כואב אך עם זאת למה שיטה זו עדיפה ברוב הפעמים מגילוח השיערות. שעווה היא חומר מוצק, לאחר חימום לא ארוך השעווה הופכת נוזלית, מה שמאפיין אותה זה שלאחר שהיא מתקררת והופכת שוב למוצק היא לוכדת איתה את מה שסביבה – ובמקרה שלנו זה שיערות. כדי להסיר את השיערות מושכים את השעווה במהירות החוצה מהגוף וכן – פעולה זו כואבת מאוד אבל מאוד מהירה והתוצאות די מרשימות – גוף חלק.

שעווה היא שיטה מאוד וותיקה ועדיין מובילה גם בקרב גברים, מדוע? קבלו יתרונות וחסרונות השיטה

יתרונות:
מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

כמה עולה שעווה לגברים ביהוד? – טווח מחירים ואומדן עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה במפשעה 76-105 ₪
שעווה בחזה 58-107 ₪
שעווה בגב 83-130 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 81-156 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 71-95 ₪
שעווה בבטן תחתונה 70-108 ₪
שעווה בבית השחי 51-82 ₪
שעווה בסנטר 34-48 ₪
שעווה בפנים 56-107 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 79-130 ₪
שעווה בחצי גב עליון 73-87 ₪
שעווה בבטן 87-121 ₪
שעווה בעורף 28-70 ₪
שעווה – קו ביקיני 51-81 ₪
שעווה בכתפיים 68-95 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 50-90 ₪
שעווה בבטן עליונה 57-95 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 46-90 ₪
שעווה בישבן 58-83 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: יהוד – שעווה לגברים

הבהרה:
כתבה זו נועדה לעזור לכם ולקבל מידע רלוונטי עבור טיפולי שעווה בסביבת ביתם, במדה ומצאתם טעות כלשהי בכתבה, נשמח אם תעדכנו אותנו.