שעווה לגברים בטמרה – איך לבחור קוסמטיקאית מומלצת?

שעווה לגברים בטמרה

רוב הקוסמטיקאיות כיום באזור טמרה מבצעות טיפולי הסרת שיער באמצעות שעווה גם לגברים וגם לנשים, הגבר המודרני הוא כבר לקוח קבוע אצל הקוסמטיקאיות בישראל וזאת כבר לא תופעה אלה תרבות.

נתחיל בעובדה – נכון ששעווה כואבת, אבל כמה? סרטון מצחיק במיוחד של שירה בטורקית בזמן שעווה – קרדיט ל YouTube ערוץ חדשות FOX:

איך עושים שעווה לגברים?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

נתחיל בחסרונות:
• השיער יחזור לצמוח – שעווה נקראת בשפה המקצועית – הסרת שיער לטווח קצר, כמובן שיטה זו עדיפה על גילוח שבו השיער יחזור לצמוח יותר מהר, אבל לא כמו שיטות כמו הסרת שיער בלייזר שבשיטה זו הרחקת השיער המיותר תהיה לטווח ארוך משמעותית משעווה.
• כאבים – נכון זה לא נעים במיוחד שצריך לחזור על הטיפולים שוב ושוב, עוד לא מצאו פתרון לזה, כמובן הכאב תלוי בסף הרגש שלכם, בגודל האזור שממנו מסירים שיער ובעובי השיערות.

ועכשיו החלק המעניין – יתרונות:
• מחירים – שיטה זו להסרת שיער נחשבת לבין השיטות הזולות הקיימות היום בשוק, אם תעשו את זה לבד שעווה תעלה לכם כמה עשרות שקלים, אם תלכו לקוסמטיקאית, עדיין המחירים שווים לכן כיס.
• סיכונים ביחס לשיטות אחרות – שעווה נחשבת לשיטה לא מסוכנת, לכן היא זמינה כ"כ ברשתות הפארם, אפשר לרכוש אותה ללא מרשם מיוחד, הסיכון לגלח את הגוף עם סכין לדוגמא הוא יותר גדול לעומת שעווה, כמובן אסור להסיר שיער עם שעווה באזורים רגישים בגוף ולהמנע מחשיפה לשמש לאחר הטיפול.

מחירים של שעווה לגבר באזור טמרה – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה ברגליים – בכל הרגל 76-157 ₪
שעווה בבית השחי 54-91 ₪
שעווה בחצי גב עליון 70-88 ₪
שעווה בישבן 61-83 ₪
שעווה בסנטר 28-47 ₪
שעווה בחזה 72-111 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 61-94 ₪
שעווה בגב 80-95 ₪
שעווה בעורף 43-70 ₪
שעווה בבטן 90-115 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 48-81 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 72-87 ₪
שעווה בפנים 55-95 ₪
שעווה בבטן תחתונה 62-112 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 81-123 ₪
שעווה במפשעה 47-106 ₪
שעווה בבטן עליונה 59-112 ₪
שעווה – קו ביקיני 59-70 ₪
שעווה בכתפיים 67-95 ₪

ט.ל.ח – הטבלה היא הערכה, המחירים של השעווה באזור מגורך יכולים להשתנות.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: טמרה – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.