שעווה לגברים בחצור – איך לבחור קוסמטיקאית מומלצת?

שעווה לגברים בחצור

שעווה היא השיטה הזמינה ביותר והזולה ביותר להסרת שיער לגבר, כמעט כל קוסמטיקאית מבצעת טיפולים בשעווה והמחירים הם לכל כיס, כמובן למצוא קוסמטיקאית באזור חצור שעושה שעווה זה לא משימה קשה במיוחד.

נענה קודם על השאלה האם שעווה כואבת? את זה אתם חייבים לראות – פשוט ממכר – קריוקי בטורקית בזמן טיפול שעווה, קרדיט – YouTube מתוך ערוץ של חדשות FOX:

אז מה צריך לעשות כדי לבצע טיפולים בשעווה?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

• מחיר – מבין השיטות להסרת שיער עלות הטיפולים בשעווה הן מהזולות ביותר הקיימות היום בשוק, במיוחד אם רוצים להסיר שיער באזורים רחבים במיוחד בגוף
• תופעות לוואי – בדרך כלל התופעות לוואי של שעווה הם אדמומיות שעוברת ברוב הפעמים אחרי מספר קטן של שעות מרגע הטיפול, כמובן תלוי באזור הטיפול וברגישות העור ועובי השיער, תופעות לוואי אלה זניחות יחסית לשאר הטיפולי הקיימים להסרת שיער.
• כאב – כן אחת מהחסרונות של טיפול בשעווה זה הכאבים, שיטה זו אכן כואבת בהשוואה לטיפולי הסרת שיער בלייזר או לגילוח.
• זמינות – יתרון מאוד בולט של שעווה הוא הזמינות, שעווה להסרת שיער אפשר לקנות כמעט בכל סופר, ברשתות הפארם ואם אין כח לעשות לבד או מעדיפים יד מקצועית אז רוב הקוסמטיקאיות מבצעות את הטיפולים במחירים שווים לכל כיס.
• פשטות – הטיפולים הם מאוד פשוטים ולכן אפשר לבצע אותם לבד בבית, פשוט מחממים שעווה, מורחים על העור, ממתינים שיתקרר ומושכים.
• צמיחה חוזרת – לאחר טיפולי שעווה השיער יחזור ויצמח שוב, יתכן שפחות אבל כן יחזור לצמוח, העובי של השערה לא אמור להשתנות, בניגוד לגילוח שכנראה השיער החדש שיצמח יהיה עבה יותר, אם רוצים להסיר את שיער המיותר לטווח ארוך מאוד אנחנו ממליצים לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר.

כמה עולה שעווה לגברים בחצור? – טווח מחירים ואומדן עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בפנים 58-106 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 72-154 ₪
שעווה בעורף 34-67 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 53-90 ₪
שעווה בישבן 61-81 ₪
שעווה בחזה 70-118 ₪
שעווה בסנטר 29-55 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 82-119 ₪
שעווה בבטן 82-119 ₪
שעווה במפשעה 84-107 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 66-86 ₪
שעווה בכתפיים 82-102 ₪
שעווה בבטן עליונה 73-96 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 59-76 ₪
שעווה בגב 80-109 ₪
שעווה בחצי גב עליון 65-92 ₪
שעווה – קו ביקיני 61-75 ₪
שעווה בבטן תחתונה 64-100 ₪
שעווה בבית השחי 65-94 ₪

ט.ל.ח – המחירים לטיפולי שעווה הם להמחשה בלבד.

צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube – גבר מנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: חצור – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.