שעווה לגברים בהר אדר – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים בהר אדר

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור הר אדר.

נענה קודם על השאלה האם שעווה כואבת? את זה אתם חייבים לראות – פשוט ממכר – קריוקי בטורקית בזמן טיפול שעווה, קרדיט – YouTube מתוך ערוץ של חדשות FOX:

אז מה צריך לעשות כדי לבצע טיפולים בשעווה?

באו נתחיל מהסוף – כן זה כואב, אבל זה עדיף מגילוח – עכשיו נסביר למה: לשעווה יש יכולת קסומה שאנחנו משתמשים בה, יש לה את היכולת להפוך יחסית במהירות ממצב מוצק שזה המצב הטבעי שלה למצב נוזלי בעזרת חימום קל. בזמן שהשעווה היא בצורת נוזל ניתן למרוח אותה יחסית בקלות (ממש כמו דבק) על אזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר שיער, השערות נדבקות לשעווה בצורה חזקה מאוד ושהיא מתקררת מסירים את השעווה מהגוף ע"י משיכה חזקה וככה השיערות יוצאות מהגוף, כמובן שתלישה של כ"כ הרבה שערות בזמן קצר מאוד זה כואב, אך משתלם. במהירות יחסית תקבלו אזורי גוף חלקים וללא שיערות.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

מחירים של שעווה לגבר באזור הר אדר – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בכתפיים 67-100 ₪
שעווה בפנים 60-98 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 57-78 ₪
שעווה בגב 79-107 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 76-167 ₪
שעווה בסנטר 27-56 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 49-82 ₪
שעווה בבטן עליונה 56-105 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 74-92 ₪
שעווה במפשעה 48-102 ₪
שעווה בבטן 82-107 ₪
שעווה – קו ביקיני 54-70 ₪
שעווה בבטן תחתונה 58-97 ₪
שעווה בעורף 40-64 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 80-120 ₪
שעווה בבית השחי 51-98 ₪
שעווה בישבן 64-94 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-96 ₪
שעווה בחזה 69-103 ₪

ט.ל.ח – הטבלה היא הערכה, המחירים של השעווה באזור מגורך יכולים להשתנות.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

רוצים לדעת אם באזור ביתכם קיימים טיפולי שעווה? הציצו במפה של גוגל, בה תוכלו למצוא קוסמטיקאיות מהתחום

קישור למפה: הר אדר – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.