שעווה לגברים בהרצליה – איך לעשות את זה נכון, מדריך, המלצות וטיפים.

שעווה לגברים בהרצליה

כיום בענף הקוסמטיקה בארץ בכלל ובסביבת הרצליה לא זר לראות גברים שמסירים שיער באמצעות שעווה, לא סתם זכתה שיטה זו לפופולריות רבה בקרב הגבר הישראלי, היא זולה ומהירה מאוד והתוצאות – תוך שניות בודדות.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

אז מה צריך לעשות כדי לבצע טיפולים בשעווה?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

גברים שעווה היא השיטה מהמובילות, רוצים לדעת למה? והאם יש גם חסרונות?

יתרונות:
מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

כמה עולה שעווה לגברים באזור הרצליה? בטבלה הבאה תוכלו לראות הערכת מחיר של טיפולי שעווה:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן עליונה 57-104 ₪
שעווה בגב 71-131 ₪
שעווה – קו ביקיני 56-78 ₪
שעווה בבטן תחתונה 57-107 ₪
שעווה במפשעה 74-108 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 48-75 ₪
שעווה בסנטר 33-48 ₪
שעווה בפנים 48-89 ₪
שעווה בבית השחי 55-94 ₪
שעווה בכתפיים 81-110 ₪
שעווה בחזה 57-110 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 72-88 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 71-156 ₪
שעווה בישבן 69-94 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 48-87 ₪
שעווה בבטן 91-100 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 80-127 ₪
שעווה בחצי גב עליון 71-88 ₪
שעווה בעורף 34-64 ₪

ט.ל.ח – המחירים לטיפולי שעווה הם להמחשה בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: הרצליה – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.