שעווה לגברים בדימונה – קבל טיפים של גבר על עלויות, המלצות ואפשרויות נוספות

שעווה לגברים בדימונה

כיום בענף הקוסמטיקה בארץ בכלל ובסביבת דימונה לא זר לראות גברים שמסירים שיער באמצעות שעווה, לא סתם זכתה שיטה זו לפופולריות רבה בקרב הגבר הישראלי, היא זולה ומהירה מאוד והתוצאות – תוך שניות בודדות.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

שעווה לגברים באזור דימונה – כמה זה עולה? עינו בטבלת אומדני המחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בישבן 74-86 ₪
שעווה בבטן עליונה 69-98 ₪
שעווה בחצי גב עליון 74-90 ₪
שעווה בגב 69-113 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 48-77 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 73-96 ₪
שעווה בבטן 76-123 ₪
שעווה בבטן תחתונה 62-98 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 55-85 ₪
שעווה בכתפיים 67-111 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 81-156 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 76-129 ₪
שעווה במפשעה 74-99 ₪
שעווה בבית השחי 67-90 ₪
שעווה בעורף 37-71 ₪
שעווה בסנטר 25-60 ₪
שעווה בחזה 65-120 ₪
שעווה – קו ביקיני 64-79 ₪
שעווה בפנים 59-100 ₪

ט.ל.ח – המחירי השעווה יכולים להשתנות, הטבלה היא הערכה בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: דימונה – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.