שעווה לגברים בגן יבנה – כמה עולה? למה כדאי? ומהם האלטרנטיבות?

שעווה לגברים בגן יבנה

שעווה היא השיטה הזמינה ביותר והזולה ביותר להסרת שיער לגבר, כמעט כל קוסמטיקאית מבצעת טיפולים בשעווה והמחירים הם לכל כיס, כמובן למצוא קוסמטיקאית באזור גן יבנה שעושה שעווה זה לא משימה קשה במיוחד.

נתחיל בשאלה כמה כואבת שעווה? מה אתם אומרים יצליח הבחור לשיר בטורקית בזמן שעווה? קבלו אותו – קרדיט רשת חדשות FOX ערוץ YouTube:

כמה זמן לוקח לעשות שעווה? ואיך זה עובד?

שעווה היא שם בצורה כללית לחומר מוצק, שמחממים אותו הוא הופך לנוזלי ואחרי שהוא מתקרר הופך שוב למוצק. בזמן שהשעווה הופכת לנוזל מצמידים אותה לגוף ושהיא מתקררת השיערות נלכדות בה ושמסירים אותה היא מסירה את השיערות – שיטה זו יעילה מאוד להסרת שיער (יש אומרים יותר מגילוח) ולשיער לוקח זמן רק ביותר לחזור ולצמוח בהשוואת לגילוח, את טיפולי השעווה ניתן לסיים תוך מספר דקות בודדות גם לאזורים גדולים מאוד בגוף. החיסרון הגדול זה מאוד כואב.

שעווה היא שיטה מאוד וותיקה ועדיין מובילה גם בקרב גברים, מדוע? קבלו יתרונות וחסרונות השיטה

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

שעווה לגברים באזור גן יבנה – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בחזה 56-124 ₪
שעווה בישבן 57-81 ₪
שעווה בעורף 26-60 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 89-153 ₪
שעווה בבית השחי 53-95 ₪
שעווה בפנים 45-103 ₪
שעווה בבטן 77-110 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 72-89 ₪
שעווה בסנטר 33-57 ₪
שעווה – קו ביקיני 59-81 ₪
שעווה בחצי גב עליון 73-91 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 61-75 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 77-128 ₪
שעווה בכתפיים 73-111 ₪
שעווה בבטן עליונה 66-103 ₪
שעווה בבטן תחתונה 74-100 ₪
שעווה במפשעה 77-90 ₪
שעווה בגב 65-116 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 49-75 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

האם יש קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה קרוב לביתם? בעזרת מפת גוגל תוכלו לדעת זאת:

קישור למפה: גן יבנה – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.