שעווה לגברים בגבעת זאב – קבל טיפים של גבר על עלויות, המלצות ואפשרויות נוספות

שעווה לגברים בגבעת זאב

שעווה היא השיטה הזמינה ביותר והזולה ביותר להסרת שיער לגבר, כמעט כל קוסמטיקאית מבצעת טיפולים בשעווה והמחירים הם לכל כיס, כמובן למצוא קוסמטיקאית באזור גבעת זאב שעושה שעווה זה לא משימה קשה במיוחד.

נתחיל בשאלה כמה כואבת שעווה? מה אתם אומרים יצליח הבחור לשיר בטורקית בזמן שעווה? קבלו אותו – קרדיט רשת חדשות FOX ערוץ YouTube:

איך שעווה עובדת ומהו התהליך?

יש לא מעט סרטונים ברשת על גברים שצועקים לאחר שמסירים מהם את השעווה, מיד נסביר למה זה מאוד כואב אך עם זאת למה שיטה זו עדיפה ברוב הפעמים מגילוח השיערות. שעווה היא חומר מוצק, לאחר חימום לא ארוך השעווה הופכת נוזלית, מה שמאפיין אותה זה שלאחר שהיא מתקררת והופכת שוב למוצק היא לוכדת איתה את מה שסביבה – ובמקרה שלנו זה שיערות. כדי להסיר את השיערות מושכים את השעווה במהירות החוצה מהגוף וכן – פעולה זו כואבת מאוד אבל מאוד מהירה והתוצאות די מרשימות – גוף חלק.

גבר למה דווקא להסיר בשעווה? יתרונות וחסרונות לעומת שיטות אחרות:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

שעווה לגברים באזור גבעת זאב – טווח מחירים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בחצי גב עליון 72-86 ₪
שעווה בעורף 41-72 ₪
שעווה בבית השחי 60-89 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 56-89 ₪
שעווה בכתפיים 72-102 ₪
שעווה – קו ביקיני 47-75 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 63-93 ₪
שעווה בגב 75-102 ₪
שעווה בסנטר 32-56 ₪
שעווה בבטן עליונה 63-108 ₪
שעווה בפנים 55-107 ₪
שעווה בישבן 68-92 ₪
שעווה במפשעה 48-108 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 66-98 ₪
שעווה בבטן 75-106 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 88-169 ₪
שעווה בבטן תחתונה 55-109 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 78-133 ₪
שעווה בחזה 59-99 ₪

ט.ל.ח – אין לראות במחירי טיפולי השעווה התחייבות כלשהי, הם לאומדן בלבד.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: גבעת זאב – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.