שעווה לגברים בבאר שבע – כמה עולה? למה כדאי? ומהם האלטרנטיבות?

שעווה לגברים בבאר שבע

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת באר שבע. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

תחילה נציין עובדה: הסרת שיער בשעווה זה לא דיגדוג, כן יש כאבים, מה אתם אומרים, הוא יצליח לשיר בטורקית בזמן שעווה? סרטון מצחיק במיוחד – צפו: מתוך ערוץ YouTube של רשת חדשות פוקס:

מה עושים בטיפולי שעווה ואיך זה קורה?

הצורה הבסיסית של שעווה היא מוצק, לאחר חימום לא ארוך היא הופכת לנוזל, במצב הזה מצמידים את השעווה לגוף – כמובן נעזרים באמצעות בד או מדבקה עד שהיא מתקשה. בזמן הזה השיערות נדבקות לשעווה כ"כ חזק שלאחר משיכת השעווה השיערות יוצאות החוצה מהגוף ונשארות דבוקות לשעווה. תהליך זה כואב מאוד אבל עם זאת מאוד מהיר. חשוב לציין ששיטה זו עדיפה על פני גילוח כי השיערות צומחות לאט יותר לאחר שעווה וכמובן – השיער פחות קוצני מגילוח.

שעווה היא שיטה מאוד וותיקה ועדיין מובילה גם בקרב גברים, מדוע? קבלו יתרונות וחסרונות השיטה

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

מחירים של שעווה לגבר באזור באר שבע – טווחי מחירים מומלצים והערכת עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בבטן עליונה 65-100 ₪
שעווה בבטן תחתונה 70-101 ₪
שעווה בעורף 41-66 ₪
שעווה בסנטר 33-60 ₪
שעווה במפשעה 53-108 ₪
שעווה בבית השחי 62-91 ₪
שעווה בישבן 74-93 ₪
שעווה בחזה 68-116 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 81-122 ₪
שעווה בחצי גב עליון 65-89 ₪
שעווה בבטן 83-104 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 71-89 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 63-88 ₪
שעווה – קו ביקיני 51-75 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 51-80 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 76-165 ₪
שעווה בפנים 63-78 ₪
שעווה בגב 79-127 ₪
שעווה בכתפיים 68-95 ₪

ט.ל.ח – הטבלה היא הערכה, המחירים של השעווה באזור מגורך יכולים להשתנות.

האם ניתן לעשות דברים נוספים בזמן טיפולי השעווה? צפו בסרטון נוסף ומצחיק מאתר YouTube של גבר מנסה לשיר בזמן הטיפולים קרדיט Game Show Showdown:

במפה של גוגל תוכלו לבדוק האם תוכלו להסיר שיער בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: באר שבע – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.