שעווה לגברים באשקלון – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים באשקלון

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור אשקלון.

נתחיל בשאלה שכולם שואלים, האם שעווה כואבת? אתם עוד תנגבו את הדמעות מרוב צחוק, נסיון שירה בטורקית בזמן שעווה – מתוך ערוץ חדשות FOX מאתר YouTube:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

באו נתחיל מהסוף – כן זה כואב, אבל זה עדיף מגילוח – עכשיו נסביר למה: לשעווה יש יכולת קסומה שאנחנו משתמשים בה, יש לה את היכולת להפוך יחסית במהירות ממצב מוצק שזה המצב הטבעי שלה למצב נוזלי בעזרת חימום קל. בזמן שהשעווה היא בצורת נוזל ניתן למרוח אותה יחסית בקלות (ממש כמו דבק) על אזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר שיער, השערות נדבקות לשעווה בצורה חזקה מאוד ושהיא מתקררת מסירים את השעווה מהגוף ע"י משיכה חזקה וככה השיערות יוצאות מהגוף, כמובן שתלישה של כ"כ הרבה שערות בזמן קצר מאוד זה כואב, אך משתלם. במהירות יחסית תקבלו אזורי גוף חלקים וללא שיערות.

מהם היתרונות של שעווה לעומת שיטות אחרות וגם חסרונות – ובמיוחד במקרה של גברים:

• חסרון – זה כואב:
שעווה כואבת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שיערות נתלשות מהגוף במהירות ובדר"כ קבוצה לא קטנה של שיערות לכן זה סופר כואב ובמיוחד לגברים.

• יתרון – מחיר:
מחירי שעווה לגברים שווים לכל כיס, מה זאת אומרת? תנסו לרכוש שעווה בחנות הפארם הקרובה לביתכם, מחירים זולים מאוד יחסית ובכמה עשרות שקלים בודדים תוכלו לרכוש ערכה שכזאת. גם מחירים אצל קוסמטיקאיות הם לא יקרים במיוחד.

• יתרון – תופעות לוואי:
שיטה זו נחשבת לבטוחה יחסית אם נצמדים להוראות, בדר"כ תחוו כאב שיחלוף עם הזמן ויכול להיות גירוד או גירוי לאורך זמן, לכן אנחנו ממליצים לא הסיר שיער בשעווה באזורים רגישים מאוד, קראו אתה ההמלצות והמדריכים בתחום, כמובן הכל יחסי, מסכין גילוח אפשר להיחתך ולשיטות אחרות יש גם תופעות לוואי שבדר"כ הם יותר מסוכנות משעווה.

• חסרון – השיער ימשיך לצמוח:
בתחום הסרת השיער, שעווה נחשבת לשיטה לטווח קצר יחסית כי אחרי כמה שבועות השיער יתחיל לצמוח שוב ואם תרצו להמשיך ולהיות חלקים תצטרכו להסיר שיער בשעווה.

• יתרון – פשטות:
מחממים שעווה, מורחים על העור, מחכים שיתקרר ומסירים – זהו. שיטה זו לא מסובכת ומאוד פשוטה לכן תוכלו להיעזר בחבר או לעשות את זה לבד אם תרצו לחסוך כסף ולא ללכת לקוסמטיקאית, כמובן שעווה זמינה ברוב חנויות הפארם וגם רוב הקוסמטיקאיות מבצעות טיפולי הסרת שיער בשעווה.

טבלת מחירי שעווה לגברים באזור אשקלון – הערכת מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בגב 70-129 ₪
שעווה בחצי גב עליון 69-88 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 59-89 ₪
שעווה בעורף 38-68 ₪
שעווה בבטן תחתונה 69-99 ₪
שעווה בבטן עליונה 69-101 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 81-125 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 48-86 ₪
שעווה בפנים 50-76 ₪
שעווה בסנטר 27-59 ₪
שעווה בבטן 88-103 ₪
שעווה במפשעה 71-102 ₪
שעווה בחזה 59-88 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-87 ₪
שעווה – קו ביקיני 55-79 ₪
שעווה בישבן 62-93 ₪
שעווה בבית השחי 51-89 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 80-154 ₪
שעווה בכתפיים 65-105 ₪

ט.ל.ח – המחירים לטיפולי שעווה הם להמחשה בלבד.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

בעזרת גוגל מפות תוכלו לדעת אם קיימת קוסמטיקאית שמטפלת בשעווה באזור ביתכם:

קישור למפה: אשקלון – שעווה לגברים

הבהרה:
אתר זה עושה מאמצים רבים להעניק לכם את המידע הרלוונטי ביותר אודות טיפולי שעווה, אם מצאתם טעות כלשהי כתבה, נשמח שתעדכנו אותנו.