שעווה לגברים באור יהודה – האם זה כואב, כמה זה עולה ואיך לבחור קוסמטיקאית?

שעווה לגברים באור יהודה

הסרת שיער באמצעות שעווה לגברים היא שיטה מאוד פופולרית וזמינה בישראל, ניתן לבצע אותה בבית ע"י רכישת ציוד בסיסי או במחירים שווים לכל כיס אצל קוסמטיקאיות בסביבת אור יהודה. כמובן ניתן לבצע טיפולי שעווה באזורים קטנים כמו פנים ועד אזורים גדולים כמו גב.

נענה קודם על השאלה האם שעווה כואבת? את זה אתם חייבים לראות – פשוט ממכר – קריוקי בטורקית בזמן טיפול שעווה, קרדיט – YouTube מתוך ערוץ של חדשות FOX:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

הצורה הבסיסית של שעווה היא מוצק, לאחר חימום לא ארוך היא הופכת לנוזל, במצב הזה מצמידים את השעווה לגוף – כמובן נעזרים באמצעות בד או מדבקה עד שהיא מתקשה. בזמן הזה השיערות נדבקות לשעווה כ"כ חזק שלאחר משיכת השעווה השיערות יוצאות החוצה מהגוף ונשארות דבוקות לשעווה. תהליך זה כואב מאוד אבל עם זאת מאוד מהיר. חשוב לציין ששיטה זו עדיפה על פני גילוח כי השיערות צומחות לאט יותר לאחר שעווה וכמובן – השיער פחות קוצני מגילוח.

למה שעווה היא שיטה מומלצת להסרת שיער לגברים? והאם יש חסרונות או הכל מושלם?

יתרונות:
• מחירים זולים – אם תעשו את זה לבד בבית, הסרת שיער בשעווה יכולה לעלות לכם עשרות שקלים בלבד, אצל קוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים לעומת שיטות אחרות.
• תופעות לוואי וסיכונים – אם עובדים לפי הכללים אז תופעת הלוואי היחידה שאמורה להיגרם לכם, חוץ מכאבים זה אדמומיות ולפעמים גירוי של העור באזור המטופל, שיטה זו בטוחה יחסית ולכן שמנו אותה ביתרונות.
• זמינות ומהירות – כמעט בכל מקום סביבכם, אם זה ברשתות הפארם שבהם תוכלו למצוא שעווה או אם זה אצל רוב הקוסמטיקאיות, הציוד לשעווה והטיפולים הם זמינים בדרך כלל בטווח המידי והתוצאות הן מידיות – תצאו חלקים לאחר הטיפול.

חסרונות:
• כן זה כואב – הסרת שיער בשעווה כואבת ובמיוחד לגברים עם סף כאב נמוך ביחס לנשים בטיפולים כאלה וכמובן ככל שיש יותר שערות להסיר ככה הכאב יגדל.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמה ימים או לפעמים שבועות לאחר הטיפול השיער יתחיל לצמוח לאט לאט, שעווה נקראת הסרת שיער לטווח קצר, אם אתם מעוניינים להרחיק את השיער לטווח משמעותית ארוך יותר – הסירו שיער בלייזר.

כמה עולה שעווה לגברים באור יהודה? – טווח מחירים ואומדן עלויות:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה בידיים – חצי יד 57-83 ₪
שעווה בסנטר 26-48 ₪
שעווה בבטן 81-129 ₪
שעווה במפשעה 49-107 ₪
שעווה ברגליים – חצי רגל 45-85 ₪
שעווה בכתפיים 78-98 ₪
שעווה בעורף 35-64 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 89-140 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 84-118 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 67-92 ₪
שעווה בפנים 46-107 ₪
שעווה בבטן עליונה 59-108 ₪
שעווה בבטן תחתונה 59-97 ₪
שעווה בגב 66-114 ₪
שעווה – קו ביקיני 60-74 ₪
שעווה בחזה 74-94 ₪
שעווה בבית השחי 67-91 ₪
שעווה בישבן 64-86 ₪
שעווה בחצי גב עליון 66-98 ₪

ט.ל.ח – אין התחייבות למחירים לטיפולי שעווה לפי הטבלה, הם רק אומדן להערכות מכיר והשוואת מחירים.

חושבים שתוכלו לשיר בזמן טיפולי שעווה? צפו בסרטון נוסף מאתר YouTube מתוך תוכנית Game Show Showdown, יש מישהו נוסף שניסה לעשות את זה, מה אומרים הוא הצליח?

במפה הבאה של גוגל תוכלו לראות אם יש קוסמטיקאיות שמטפלות בשעווה קרוב לביתכם:

קישור למפה: אור יהודה – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.