שעווה לגברים באבן יהודה – כמה עולה? למה כדאי? ומהם האלטרנטיבות?

שעווה לגברים באבן יהודה

להרבה גברים היום מפריע שיער בחזה או שיער בבטן ובכלל בכל מקום אחר בגוף ששם צומח השיער, ע"י פעולה פשוטה ומהירה מאוד ויחסית זולה ניתן להסיר את השיער המיותר והוא ע"י שעווה שזמינה כמעט אצל כל קוסמטיקאית באזור אבן יהודה.

נענה קודם על השאלה האם שעווה כואבת? את זה אתם חייבים לראות – פשוט ממכר – קריוקי בטורקית בזמן טיפול שעווה, קרדיט – YouTube מתוך ערוץ של חדשות FOX:

איך מתבצע טיפול באמצעות שעווה?

אז איך הקסם הזה קורה? אחת התכונות של שעווה שאיתה אנחנו מסירים שיער היא היכולת להפוך ממוצק לנוזל במהירות ולהתקשות חזרה, נסביר. את שעווה מחממים מעט והיא הופכת ממוצק לנוזל, בשלב הזה צריך למרוח הזהירות את השעווה על האזורים בגוף שמהם אנחנו רוצים להסיר את השיער המיותר שממנו אנחנו הולכים להיפרד, מחכים דקות ספורות והשעווה מתקררת במהלך השלב הזה לשערה נדבקות לשעווה כ"כ חזק שהן יישארו עם השעווה גם אחרי התלישה של מהגוף – זהירות, כן זה קצת כואב, יש כאלה שיגידו אפילו הרבה כואב, אבל שיטה זו מועדפת לרוב מגילוח כי השיער צומח יותר לאט ויותר דליל.

מבין השיטות להסרת שיער לגברים שעווה היא מהמובילות, למה? ומהם החסרונות?

• יעילות השיטה – יתרון גדול של הסרת שיער בשעווה היא פשוטה מאוד, החומר היחידי שצריכים הוא השעווה.
• כאבים – חסרון מובהק, שעווה כואבת, תלישת שיערות מהגוף, במיוחד בקבוצות גדולות מעולם לא הייתה עניין של פינוק, אכן זה כואב, לכל אחד סף רגש אחר יש כאלה שכואב להם יותר ויש כאלה שכואב להם פחות.
• שיטה נפוצה מאוד – בגלל הפשטות שעווה היא מאוד זמינה ויש הרבה מידע ברשת איך לעשות את הטיפולים לבד, וכמובן אם אתם רוצים יד מקצועית ומנוסה, קוסמטיקאיות שמבצעות את טיפולי השעווה נמצאות בדר"כ במרחק כמה דקות מביתכם.
• הסרת שיער לטווח קצר יחסית – כמובן שזה חסרון, אם תגלחו את השיער אז השיער החדש יצמח יותר מהר משעווה ובדר"כ יותר עבה משעווה, אך אם תבצעו את הטיפולים בעזרת לייזר השיער יורחק לטווח ארוך מאוד.
• סיכונים – יתרון בולט: באופן כללי אין סיכונים גדולים בהסרת שיער בשעווה, כמובן צריך לעשות את זה נכון, לפי ההוראות וכמובן באזורים המותרים בגוף, כמובן יש הגבלה מסויימת לחשיפה לשמש לאחר הטיפולים.
• מחירים – יתרון משמעותי של השיטה ביחס ליעילות שלה זה מחירים הנמוכים מאוד, אם תעשו את זה לבד המחירים יהיו כמה שקלים וגם אם תלכו לקוסמטיקאית המחירים לא ירקיעו שחקים ביחס לשיטות האחרות.

כמה עולה שעווה לגברים באזור אבן יהודה? בטבלה הבאה תוכלו לראות הערכת מחיר של טיפולי שעווה:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור טיפול שעווה לגברים באזור הנבחר (המחיר בש"ח)
שעווה ברגליים – חצי רגל 60-80 ₪
שעווה בסנטר 27-59 ₪
שעווה – קו ביקיני 61-77 ₪
שעווה בבטן עליונה 74-111 ₪
שעווה בגב 81-113 ₪
שעווה בבטן 75-129 ₪
שעווה בישבן 62-92 ₪
שעווה בידיים – בכל היד 78-133 ₪
שעווה בחצי גב תחתון 65-91 ₪
שעווה בידיים – חצי יד 45-80 ₪
שעווה בכתפיים 72-97 ₪
שעווה בחזה 57-124 ₪
שעווה בבית השחי 68-98 ₪
שעווה ברגליים – בכל הרגל 74-166 ₪
שעווה בבטן תחתונה 73-107 ₪
שעווה בפנים 52-104 ₪
שעווה במפשעה 63-97 ₪
שעווה בעורף 29-60 ₪
שעווה בחצי גב עליון 70-94 ₪

ט.ל.ח – המחירים לביצוע שעווה הם רק לאומדן בלבד.

גבר נוסף שמנסה לשיר בזמן טיפולי שעווה? כן זה קרה ואפילו דיי מצחיק, ראו סרטון מאתר YouTube מישהו ניסה לעשות את זה מתוך Game Show Showdown:

רוצים לדעת אם באזור ביתכם קיימים טיפולי שעווה? הציצו במפה של גוגל, בה תוכלו למצוא קוסמטיקאיות מהתחום

קישור למפה: אבן יהודה – שעווה לגברים

הבהרה:
האתר זה רוצה להנגיש לכם את המידע הרלוונטי ביותר, אם מצאתם טעות כלשהי נשמח אם תעדכנו אותנו.