הכל על הסרת שיער בבטן לנשים – להשתחרר מכבלי השיערות

כאשר מדובר על נשים עלולה צמיחת שיער באזור הבטן לפגוע קשות בביטחון העצמי ולהקשות על  האשה לחשוף את בטנה בים, בבריכה, במצבים אינטימיים ובסיטואציות נוספות. לפעמים עשוי השיער לצמוח בעקבות שינויים הורמונליים, במידה שהבחורה נמצאת בגיל ההתבגרות, גיל בו חלים שינויים הורמונליים רבים שמשפיעים בין היתר על צמיחת שיער, עשוי השיער להעלם לאחר שחולפת שנה מקבלת המחזור החודשי. צמיחת השיער יכולה להופיע גם לאחר ההיריון והלידה אך גם שיער זה נושר בהמשך.

לא לתת לשיער לפגוע באיכות החיים

כאשר צמיחת השיער אינה קשורה לשינויים הורמונליים ופוגעת באיכות החיים של האשה רצוי לשקול לבצע הסרת שיער בבטן. היום, ניתן לבצע את התהליך בדרכים חדישות שמספקות תוצאות מצוינות שחוסכות שעבוד של שנים כך שכבר לא חייבים לבצע הסרת שיער בבטן בשעווה שעשויה לגרום לכאב או להסיר את השיער המטריד באמצעות סכין גילוח שעלול לפצוע את הבטן ולהוביל לזיהומים ומראה לא אסתטי של זיפים כהים. כמו כן, אין צורך להשתמש במשחות להסרת שיער ולגרום ללכלוך בחדר ולריחות לא נעימים. אפשרות לא רעה היא להסיר את השיער באמצעות מכשיר חשמלי ביתי אך השיטות הטובות ביותר לביצוע הסרת שיער בבטן לנשים הן האינפרא האדום והלייזר.

הסרת שיער בבטן לנשים – על הלייזר ועל האינפרא האדום

הסרת שיער בלייזר בבטן לנשים והסרת שיער באינפרא אדום הן השיטות הפופולאריות ביותר בימינו להסרת שיער משום שהן יכולות להסיר בין 80% -90% מהשיער המיותר ולגרום לשיער שנותר להפוך להיות דליל ועדין. לרוב נע מספר הטיפולים בין 6- 12 בממוצע.

לקרן הלייזר יש אורך גל אחד. הקרן נשלחת אל עבר השיערה והחום המופק ממנה הורס את השורש. הסרת שיער בלייזר בבטן מתאימה בעיקר לנשים בעלות עור בהיר וגוון שיער כהה משום שקרן הלייזר מתמקדת היטב בגוונים כהים.

בניגוד לקרן הלייזר, לאינפרא האדום יש קרן אור באורכי גל שונים. האינפרא האדום מפיקה אנרגיה נמוכה יותר מהאנרגיה שמפיקה קרן הלייזר ולכן יכולה להתאים לנשים בעלות עור כהה.

מתי לא כדאי לבצע הסרת שיער בלייזר ובאינפרא אדום ועדיף לפנות אל האלטרנטיבות?

לא מומלץ לבצע הסרת שיער בלייזר ובאינפרא אדום בתקופות בהן חלים בגוף שינויים הורמונליים – בגיל ההתבגרות, בהריון ובמצבים נוספים ויש להמתין עד שההורמונים מתאזנים. כמו כן, יש לעדכן את המטפלים בנוגע לצריכת תרופות מסוימות משום שיש תרופות שלא משתלבות היטב עם הטיפולים.

במקרה שמדובר על צעירות שעוד לא סיימו את גיל ההתבגרות עדיף לבחור בשיטות הישנות ו"להתפשר" למשך מספר שנים על הסרת שיער באמצעות קרמים או להסיר את השיער באמצעות מכשיר חשמלי ביתי או שעווה (יש לעשות זאת בזהירות, פעמים רבות עדיף ללכת לקוסמטיקאית מקצועית).

טיפ להצלחת הטיפולים:

אנחנו ממליצים לבצע את טיפולים במכון להסרת שיער בלייזר שמשתף פעולה עם קופות החולים נתון זה הוא מאוד חשוב כי בעיקר המכונים הגדולים והמובילים משתפים פעולה עם קופוקת החולים, ככה אתם יכולים למקסם את הצלחת הטיפולים.