עיצוב גבות לגברים באזור קריות – סידור גבות מפשר את המראה

עיצוב גבות באזור קריות

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור קריות יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור קריות ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור קריות, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

אם אתה מעוניין לבצע טיפולי סידור גבות מקצועיים באופן קבוע, תצטרך לקבוע ביקור בכל כמה שבועות – שבועיים-שלושה, או במקרה הטוב בכל חודשיים. לכן, המחיר הוא גם פקטור חשוב, כאשר חיסכון של כמה עשרות שקלים בכל טיפול מצטבר לכדי חיסכון של מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך.
אז כמה עולים טיפולי סידור גבות לגברים באיזור קריות? הציצו בטבלה וגלו!

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 11-31 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-47 ₪
סידר גבות אצל ספר 21-36 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 390-533 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 651-874 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 428-515 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-57 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור קריות עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של קריות שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – קריות