עיצוב גבות לגברים באזור פרדס חנה – סידור גבות עיניין של שיגרה

עיצוב גבות באזור פרדס חנה

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור פרדס חנה עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

אם אתה מעוניין לבצע טיפולי סידור גבות מקצועיים באופן קבוע, תצטרך לקבוע ביקור בכל כמה שבועות – שבועיים-שלושה, או במקרה הטוב בכל חודשיים. לכן, המחיר הוא גם פקטור חשוב, כאשר חיסכון של כמה עשרות שקלים בכל טיפול מצטבר לכדי חיסכון של מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך.
אז כמה עולים טיפולי סידור גבות לגברים באיזור פרדס חנה? הציצו בטבלה וגלו!

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 10-37 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 673-832 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 396-468 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 434-543 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-54 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-37 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-35 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מיועדת להמחיש את טווח המחירים המשוער של טיפולי עיצוב גבות לגברים באיזור פרדס חנה. למרות שהנתונים בטבלה אמורים לשקף את המחירים המוצעים על ידי רבים ממכוני היופי ומהקוסמטיקאיות המקצועיות, יתכן שתקבלו הצעות מחיר שגבוהות או נמוכות מטווח המחירים המצויין בטבלה.

עוד סרטון הדרכה חביב במיוחד, איך לעצב גבות לבד בבית, ראות את BluMaan באתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור פרדס חנה. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – פרדס חנה