עיצוב גבות לגברים באזור דימונה – סידור גבות עיניין של שיגרה

עיצוב גבות באזור דימונה

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור דימונה יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

גברים רבים תוהים האם שיטות עיצוב הגבות בהן נשים משתמשות זמינות גם עבור גברים לדוגמא – לייזר. התשובה היא חד משמעית – כן! היום, רוב הטיפולים האסתטיים המוצעים לנשים מוצעים גם לגברים, וגם מכוני יופי וקוסמטיקאיות באזור דימונה שטיפלו בעבר בנשים בלבד, עושים טיפולי עיצוב גבות עבור גברים.
אז אילו שיטות קיימות לסידור גבות לגברים? ישנם טיפולים שונים שמאפשרים לסדר גבות, ביניהם תלישת השיערות בפינצטה ובשעווה, מריטת השיערות באמצעות חוט, ואפילו הסרת גבות מיותרות לטווח ארוך באמצעות אפילציה.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

אם אתה מעוניין לבצע טיפולי סידור גבות מקצועיים באופן קבוע, תצטרך לקבוע ביקור בכל כמה שבועות – שבועיים-שלושה, או במקרה הטוב בכל חודשיים. לכן, המחיר הוא גם פקטור חשוב, כאשר חיסכון של כמה עשרות שקלים בכל טיפול מצטבר לכדי חיסכון של מאות ואלפי שקלים בטווח הארוך.
אז כמה עולים טיפולי סידור גבות לגברים באיזור דימונה? הציצו בטבלה וגלו!

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-54 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 443-520 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-46 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 393-535 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-38 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 717-868 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 10-39 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מיועדת להמחיש את טווח המחירים המשוער של טיפולי עיצוב גבות לגברים באיזור דימונה. למרות שהנתונים בטבלה אמורים לשקף את המחירים המוצעים על ידי רבים ממכוני היופי ומהקוסמטיקאיות המקצועיות, יתכן שתקבלו הצעות מחיר שגבוהות או נמוכות מטווח המחירים המצויין בטבלה.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

אז איפה עושים סידור גבות לגברים באזור דימונה? בשביל שתוכל למצוא בקלות את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לבצע את הטיפולים שלך, הכנסנו כאן למטה מפה. עכשיו, כל מה שנשאר לך זה למצוא ברשת כמה קוסמטיקאיות או מכוני יופי מהאזור שלך ולבדוק באמצעות המפה מי מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע.

קישור למפה: דימונה – עיצוב גבות לגברים