עיצוב גבות לגברים באזור גבעתיים – סידור גבות מפשר את המראה

עיצוב גבות באזור גבעתיים

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור גבעתיים יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

עיצוב גבות לגברים באזור גבעתיים יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

אז איך הטיפול נראה בפועל, וכמה הוא כואב? האמת היא שסידור גבות לגברים הוא טיפול פשוט ומהיר למדי – מגיעים, מבצעים את הטיפול במשך 5-10 דקות (בדרך כלל), ויוצאים. באשר לרמת הכאב, היא משתנה בין אדם לאדם ובין שיטות עיצוב גבות שונות, אבל ברוב המקרים חוסר הנוחות נסבל לחלוטין ולא מהווה בעיה בביצוע הטיפול.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור גבעתיים המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 11-41 ₪
סידר גבות אצל ספר 20-33 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 387-496 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-52 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 440-529 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 746-864 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 23-41 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בגבעתיים. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

עוד סרטון הדרכה חביב במיוחד, איך לעצב גבות לבד בבית, ראות את BluMaan באתר YouTube:

השלב האחרון בבחירת המקום שבו נבצע את סידור הגבות שלנו הוא המיקום. עיצוב גבות לגברים זה לא כמו טיפולי לייזר – מדובר בטיפולים שעושים בטיפול קבוע ולעיתים קרובות. המפה של גבעתיים שנמצאת ממש כאן למטה תעזור לכם לבדוק לאילו קוסמטיקאיות יהיה לכם נוח להגיע, ואילו מכוני יופי לא רלוונטים מלכתחילה.

קישור למפה: גבעתיים – עיצוב גבות לגברים