עיצוב גבות באזור גדרה – המדריך המלא לסידור גבות

עיצוב גבות באזור גדרה

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור גדרה עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

באילו שיטות משתמשים כדי לסדר גבות לגבר?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור גדרה ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

הפנים הם אזור מאוד רגיש בגוף שלנו, ובגלל זה טיפולים אסתטיים כמו מריטת גבות עשויים לגרור כאבים וחוסר נוחות ברמה מסויימת. רמת הכאב משתנה בין גבר לגבר, אבל בכל מקרה, אם תבחרו לבצע טיפולי סידור גבות לגברים בגדרה באזור שקרוב אליכם – כל הסיפור הזה יקח בערך חצי שעה, וזה כולל את הדרך הלוך וחזור.
אם התחלתם את הטיפולים ואתם סובלים מכאבים, בהחלט שווה לנסות שיטה אחרת לעיצוב גבות לגבר ולראות אם השיטה הזו גוררת פחות אי נעימות.

מה חשבת, שנשלח אותך לבדוק באתר אחר כמה עולה לעשות סידור גבות לגברים בגדרה? במיוחד בשבילכם בדקנו את מחירי הטיפולים השונים במספר מקומות ובנינו טבלה שמציגה את טווח המחירים של טיפולי עיצוב גבות לגבר. אנחנו ממליצים לבצע השוואת מחירים עצמאית ולהשתמש בטבלה שלנו רק כמעין "מצפן" שיעזור לכם לוודא שקיבלתם מחיר הוגן.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 23-31 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 18-39 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 736-853 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 358-462 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 23-40 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-52 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 429-524 ₪

ט.ל.ח – המטרה של טבלה זו היא להציג את טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי סידור גבות לגברים בגדרה. ייתכן שהמחירים המצויינים בטבלה אינם מעודכנים או שאינם מדוייקים, אנו עושים את מיטב יכולתנו כדי להציג עבורכם, הקוראים, את הנתונים המדוייקים ביותר, אך יש לקחת את הנכתב בטבלה בעירבון מוגבל.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של גדרה שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: גדרה – עיצוב גבות לגברים