מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור נשר

עיצוב גבות באזור נשר

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

הגבות שלך צריכות סידור? מחפש איך לעשות עיצוב גבות לגברים באזור נשר? ובכן, למזלך היום יש לא מעט אופציות לעיצוב גבות בכל רחבי הארץ, גם לגברים וגם לנשים.
בין אם תבחר במגע הקסם של הפינצטה, ביעילות והדיוק חסרי הפשרות של החוט, או ביעילות המנצחת של השעווה – בזמן קצר, תוכל להפוך גם את הגבות שלך, מבולגנות ועבותות ככל שיהיו, למסודרות, נקיות ויפות.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

כמה דקות וסיימנו – כך נראה טיפול סידור גבות

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור נשר, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור נשר תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

טבלת הערכת מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-40 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 727-874 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-48 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 38-52 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 351-451 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 439-520 ₪
סידר גבות אצל ספר 21-36 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור נשר עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

כמו שראיתם אנחנו מאוד אוהבים סרטוני הדרכה מאתר YouTube, הינה עוד סרטון חובה לצפיה של BluMaan:

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של נשר שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: נשר – עיצוב גבות לגברים