מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור מזכרת בתיה

עיצוב גבות באזור מזכרת בתיה

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור מזכרת בתיה עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

עיצוב גבות לגברים – איך עושים את זה?

הפינצטה מאפשרת לנו לעשות תיקונים בעצמנו בין טיפול לטיפול, השעווה מאוד יעילה ומאפשרת להסיר שיערות רבות יחד, ויש שיאמרו שהחוט מספק את התוצאות המושלמות ביותר. אז באיזו שיטה לבחור? ובכן, בנוסף ליתרונות, אסור לשכוח גם את החסרונות.
עם שעווה, לא ממש נדיר לחוות תקלות לא נעימות שמשאירות אותנו עם גבות מוזרות למשך כמה שבועות. עם הפינצטה, הטיפול יכול להימשך הרבה יותר זמן משציפינו. עם חוט, הכאב יכול להיות בלתי נסבל. בשורה התחתונה – הבחירה כאן היא אישית, כל אחד צריך לבחור את שיטת עיצוב הגבות שעובדת לו ומתאימה לתקציב שלו.

בתוכנית The List Show TV מתוך אתר YouTube תוכל לראות איך מסדרים נכון גבות לגברים:

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

סידור גבות הוא טיפול דיי פשוט, וכמו שכבר אמרנו יש שלוש שיטות בהן תוכלו להשתמש כדי לעצב את הגבות שלכם. לא משנה אם תבחרו בסידור גבות בפינצטה, שעווה או הסרת שיער בחוט, הטיפול ימשך כמה דקות בלבד, רבע שעה גג. רמת אי הנוחות שתתלווה לטיפול תלויה בשיטה שבה תבחרו וגם ברמת הרגישות שלכם באופן כללי ושל עור הפנים שלכם בפרט.
בסופו של דבר, אין שיטה אחת לעיצוב גבות לגברים שאפשר לומר שהיא הטובה ביותר – זה תלוי בהעדפה האישית של כל אחד ומה שמרגיש לו יותר בנוח. אם כואב לכם לסדר את הגבות בשיטה מסויימת, שווה לנסות שיטה אחרת ולבדוק האם היא יותר נעימה ונוחה עבורכם.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור מזכרת בתיה המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 638-812 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 413-519 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 37-56 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 382-513 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-38 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 17-45 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 19-44 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו מיועדת להמחיש את טווח המחירים המשוער של טיפולי עיצוב גבות לגברים באיזור מזכרת בתיה. למרות שהנתונים בטבלה אמורים לשקף את המחירים המוצעים על ידי רבים ממכוני היופי ומהקוסמטיקאיות המקצועיות, יתכן שתקבלו הצעות מחיר שגבוהות או נמוכות מטווח המחירים המצויין בטבלה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

אז איפה עושים סידור גבות לגברים באזור מזכרת בתיה? בשביל שתוכל למצוא בקלות את המקום שבו יהיה לך הכי נוח לבצע את הטיפולים שלך, הכנסנו כאן למטה מפה. עכשיו, כל מה שנשאר לך זה למצוא ברשת כמה קוסמטיקאיות או מכוני יופי מהאזור שלך ולבדוק באמצעות המפה מי מהם נמצא במיקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע.

קישור למפה: מזכרת בתיה – עיצוב גבות לגברים