מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור עכו

עיצוב גבות באזור עכו

תמו הימים של תלישת הגבות שלנו עם הפינצטה הישנה שמצאנו במגירה שכוחת אל – הגיע הזמן לתת למקצועניות והמקצוענים לעשות את שלהם. אנחנו כבר בשנת 2020, גם גברים באזור עכו עושים עיצוב גבות מקצועי. אז כמה זה עולה ואיך הטיפול נראה? על זה בדיוק נדבר במאמר הבא.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

עיצוב גבות לגברים באזור עכו יאפשר לך להנות מגבות הרבה יותר מסודרות, עם מסגרת מדוייקת ומראה אסתטי. את עיצוב הגבות שלך תוכל לבצע באמצעות שיטות שונות, ביניהן תלישת גבות בפינצטה המוכרת והאהובה, הסרת גבות באמצעות החוט היעיל והמדוייק, או עיצוב המסגרת עם השעווה האפקטיבית והמהירה.
אז… במה לבחור? ההמלצה שלנו היא לנסות את כל אחת מהשיטות האלו ולבחור את זו שגורמת לרמה הנמוכה ביותר של אי נוחות ומספקת את התוצאות הטובות ביותר, וכמובן את זו שגם מתאימה לתקציב שלכם.

איך מסדרים נכון שערות בגבות? באתר YouTube יש הרבה מדריכים, אחד מהם של The List Show TV:

סידור גבות לגברים – לא מה שחשבתם

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור עכו, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

עכשיו, בואו נדבר על הנושא שמעניין את כולנו – כמה עולה לעשות עיצוב גבות לגברים? באזור עכו תמצאו לא מעט אפשרויות לטיפולי סידור גבות, החל מקוסמטיקאיות מתחילות שיגיעו אליכם עד הבית, ועד מכוני יופי מפונפנים וותיקים אליהם תצטרכו לקבוע תור שבועיים מראש. השתמשו בטבלת המחירים שלנו כדי לקבל החלטה חכמה יותר!

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידור גבות בעזרת חוט 16-41 ₪
סידר גבות אצל ספר 22-33 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 656-813 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 18-30 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 355-528 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 35-58 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 402-549 ₪

ט.ל.ח – הטבלה להמחשה בלבד. ייתכן כי המחירים המצויינים על ידינו אינם משקפים את טווח המחירים המלא בשוק ואין לראות את הנכתב בטבלה זו כהצעת מחיר רשמית או הצהרה על מחיר כזה או אחר.

מה אתם אומרים על לעשות את זה לבד בבית? קבלו הדרכה של BluMaan מאתר YouTube:

עכשיו כל מה שנשאר לך הוא לבחור איפה לבצע את הטיפולים שלך. מן הסתם, אתה לא רוצה לנסוע שעה לכל כיוון רק בשביל טיפול קצר, אז הכנסנו כאן מפה של עכו שתאפשר לך לבחור את המקום אליו יהיה לך הכי נוח להגיע כדי לעצב ולסדר את הגבות שלך, ולדאוג שהן נראות הכי טוב שהן יכולות להיראות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – עכו