מסדרים את הגבות – עיצוב גבות לגברים באזור אופקים

עיצוב גבות באזור אופקים

האם אנחנו, הגברים, נועדנו להסיר לעצמנו את הגבות? האם אין עיצוב גבות לגברים באזור אופקים? ובכן, האמת היא שהעולם התקדם, וסידור גבות הוא כבר ממש לא טיפול שרק נשים עושות. גם אתה רוצה שהגבות שלך יראו מסודרות יותר? נהדר, אנחנו מאחורייך, אז בוא נדבר קצת על איך זה עובד וכמה זה עולה.

סידור גבות לגברים – אילו שיטות קיימות?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור אופקים ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

מתוך התוכנית The List Show TV שבאתר YouTube תוכלו לראות איך לסדר נכון שיערות בגבות:

כמה זמן דורש הטיפול וכמה הוא כואב?

אז איך הטיפול נראה בפועל, וכמה הוא כואב? האמת היא שסידור גבות לגברים הוא טיפול פשוט ומהיר למדי – מגיעים, מבצעים את הטיפול במשך 5-10 דקות (בדרך כלל), ויוצאים. באשר לרמת הכאב, היא משתנה בין אדם לאדם ובין שיטות עיצוב גבות שונות, אבל ברוב המקרים חוסר הנוחות נסבל לחלוטין ולא מהווה בעיה בביצוע הטיפול.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור אופקים המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

סידור ועיצוב גבות לגברים – טבלת טווחי מחירים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 433-527 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-33 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-30 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 40-64 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 624-805 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 393-481 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-47 ₪

ט.ל.ח – יש לקחת את הנתונים בטבלה זו בעירבון מוגבל. המחירים של טיפולי עיצוב גבות באזור אופקים עשויים להשתנות מסיבות רבות וישנה אפשרות שהנתונים בטבלה לא יהיו מעודכנים בהתאם למצב בשוק הנוכחי.

רוצים לעצב גבות לבד בבית? הינה סרטון הדרכה נוסף מ YouTube איך לעשות את זה נכון (קרדיט – BluMaan):

רגע לפני שנסיים, רצינו לעזור לך לבחור את המקום שבו תבצע את סידור הגבות שלך בצורה הכי נוחה שיש. בגלל שמדובר בטיפולים שמתבצעים באופן קבוע, בכל כמה שבועות או בכל כמה חודשים, תרצו למצוא מקום שנמצא קרוב לבית או לעבודה שלכם – והמפה של אופקים שנמצאת ממש כאן למטה תאפשר לכם לעשות את זה!

קישור למפה: אופקים – עיצוב גבות לגברים