מכון פרטי להסרת שיער בלייזר

במידה ואתם סובלים משיעור יתר בפנים , בבית השחי או באוזניים כיום תמצאו מגוון מכוני שיער פרטיים להסרת לייזר ובהם מומחים בתחום אשר תפקידם להסיר את השיער המיותר.  מדובר בטיפול מבוקש ביותר המספק תוצאה משמעותית עבור רבים – היום הסרת שיער לטווח ארוך מאוד.

מהי הסרת שיער באמצעות לייזר

במסגרת הסרת לייזר לצמיתות (טווח רחוק), נעשה שימוש בקרן לייזר על מנת להסיר את השיער המיותר מהשורש בצורה בטוחה. קרן הלייזר פוגעת בזקיק השערה וגורמת להרס הזקיק וכך השיער לא יחזור לצמוח.  בהשוואה לטיפולים אחרים, מדובר בטיפול שאינו פולשני ונחשב לפחות כואב.  אנשים רבים בוחרים לבצע את הטיפול על מנת להרגיש יפים יותר וללא הצורך לעסוק בשיערות מציקות המהוות פגם אסתטי.

גוף חלק ללא שערות

איך לבחור מכון להסרת שיער

כדאי להגיע רק אל מקומות המתמחים בהסרת לייזר: אמנם טיפולים באמצעות אינפרא אדום נחשבים זולים יותר, אבל טיפול באמצעות לייזר נחשב משתלם יותר ונעשה תחת פיקוח רפואי ברוב המקרים.

האם המכשיר מאושר על ידי ה DFA: בבואכם לבחור מכון להסרת לייזר, חשוב מאד לשאול האם המכשיר להסרת השיער המיותר מאושר על ידי FDA על מנת שלא יגרם לכם כל נזק.

אישור מטעם משרד הבריאות: יהיה עליכם לוודא כי המכון בעל אישור מטעם משרד הבריאות . בררו האם יש בו ביטוח למקרה של תקלה והאם המכשירים להסרת השיער מאושרים על ידי מכוני התקנים המוכרים.

מה היתרונות של מכון פרטי

בהשוואה למכון ציבורי היתרון המרכזי של מכון פרטי טמון ביכולת שלכם לבחור את המומחה המטפל. בבואכם להגיע למכון ציבורי אינכם יודעים מי יהיה המומחה אשר יעניק לכם טיפול, אבל אין זה כך במסגרת המכון הפרטי.

לעיתים במכון פרטי מחירי הסרת שיער בלייזר יותר יקרים, אך לעיתים ניתן לבחור את המטפל כמו שציינו עצם הבחירה במומחה בתחום מבטיחה לכם שקט נפשי – כך תדעו כי בחרתם את המומחה הטוב ביותר אשר יעניק לכם את הטיפול.  יתרה מכך, במכון פרטי הטיפול אינטימי יותר ולכל מטופל ניתן יחס אישי, דבר המאפשר לכם לבחון את יחסו של המומחה אליכם – בחנו האם אתם מרגישים בנוח עימו וכן האם אתם מרגישים בנוח לחלוק עימו מידע אינטימי.

מה חשוב לבדוק לפני ביצוע טיפולים במכון פרטי

בחינת המלצות ותלונות: בבואכם לבצע טיפולים במכון פרטי חשוב מאד לבחון המלצות ותלונות על המכון ברחבי האינטרנט – כיום ניתן לחפש לא מעט המלצות או תלונות. החיפוש נחשב קריטי במיוחד על מנת להבטיח את הצלחתו של הטיפול.  במסגרת חיפוש אחר המלצות, חשוב מאד לחפש המלצות בקרב קרובי משפחה  או חברים אשר ביצעו טיפול במכון לייזר. חשוב מאד לא להסס ולשאול אותם האם הם היו מרוצים מהתוצאה והיכן היו נקודות החולשה  של המכון על מנת לקבל תמונה מלאה. 

עריכת סיור במכון: חשוב ביותר לערוך סיור במכון ולשים לב לפרטים שונים כמו למשל לכלוך, האם הצוות לבוש בבגדי עבודה הכוללים חלוק או שמא בבגדים רגילים.

שיחה עם מטופלים: בבואכם למכון חשוב מאד להתבונן על המטופלים- נסו להבין האם הם נראים לכם שמחים או שמא הם נראים פחות שמחים מהתוצאה. הדבר יעניק לכם אינדיקציה לגבי המכון.

השוואת מחירים בין מכונים פרטיים

על מנת לוודא כי קיבלתם את הצעת המחיר הטובה ביותר ההמלצה היא לבצע סקר מקיף וגם השוואת מחירים בין המכונים השונים וכן להגיע לפגישת ייעוץ במכונים. במהלכה של הפגישה תהיה לכם האפשרות להתרשם מהמכון ולהחליט האם המחיר מתאים לכם.  חשוב לציין כי אין מדובר במחיר קבוע אלא המחיר נקבע בהתאם לאזור של המטופל – ככל שהאזור גדול יותר כך הטיפול יעלה יותר. עוד נציין כי במידה והשיער דק המחיר יהיה גבוה יותר.