מה עדיף אפילציה או מכשיר אחר?

מה עדיף אפילציה או מכשיר אחר? מה אתם חושבים?

כמעט כולם מסירים שיער בימינו – הטיפולים החלו כבר לפני שנים רבות ועברו הילוך בשנים אחרונות, כך שהיום ניתן לבחור בין מגוון טיפולים של הסרת השיער שחלקם מתקדמים ביותר ומגיעים לאחוזי הצלחה שנעים בין כ- 80%-95%.

הטיפולים המתקדמים שכוללים: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום והסרת שיער באפילציה מסייעים לנשים, גברים וצעירים לקבל את העור החלק והנחשק ולהפסיק להסיר שיער בשיטות הישנות שכוללות: הסרת שיער בשעווה, הסרת שיער בגילוח ושימוש במשחה להסרת שיער. השיטות הישנות דורשות ביצוע טיפולים בתדירות גבוהה ומכילים חסרונות נוספים כמו: עיבוי שיער וגדילת קוצים כהים, יצירת לכלוך וריח רע – כל אלו אינם מוסיפים שמחה לחגיגה.

מה אפשר לעשות כדי להשיג חופש משיערות?

אם אתם מעוניינים למצוא שיטה יעילה שתעניק לכם חופש ותאפשר לכם ליהנות מספונטניות בכל הנוגע להסרת שיער סביר להניח שהכרתם את השיטות המתקדמות ועלו בכם שאלות שונות כמו: "מה עדיף – לבצע טיפול אפילציה או אינפרא אדום?" או: "איזה טיפול טוב יותר –טיפול אפילציה או לייזר?" שאלות אלו עולות בראשם של אנשים רבים שמעוניינים להפטר מהשיער המיותר. כמובן שהתשובה לשאלה: "מה עדיף – אפילציה או שעווה"? ברורה שכן האפילציה עדיפה הרבה יותר במקרים בהם מעוניינים להפסיק את הצורך לבצע הסרת שיער כל שבועיים. כדי לבחור בטיפול המתאים והיעיל ביותר עבורכם חשוב שתכירו את השיטות המתקדמות. לפניכם הסבר על שלושת השיטות היעילות: לייזר, אינפרא אדום ואפילציה.

3 שיטות מתקדמות להסרת שיער – מה השיטה שמתאימה לכם?

  1. הסרת שיער באמצעות אפילציה – האפילציה היא שיטה ותיקה ויעילה ביותר מכיוון שהיא מתבצעת על ידי מחט שמחממת את השורש על ידי זרם חשמלי ומשמידה אותו. הטיפול מסיר את השיערות אחת אחת ולכן הוא ממושך ומתאים לשטחים קטנים כמו: גבות, פאות, סנטר וכמובן אוזניים. האפילציה יכולה להסיר עד כ- 95% מהשיער המיותר. כמו כן, יכולה השיטה לשמש כטיפול משלים אחרי טיפול לייזר או לחילופין לאחר טיפול אינפרא אדום. את האפילציה ניתן לבצע בתדירות גבוהה – אפשר לבצע 2 טיפולים בשבוע ולזרז את התהליך.

חשוב לזכור שמדובר על טיפול כואב אך ניתן להפחית את רמות הכאב בעזרת משחות אלחוש. הטיפול מתאים גם לבעלי שיער בהיר. מחיר ההסרה עומד על כ- 70 ₪ לרבע שעה. אם תחליטו לבצע את הטיפול חשוב שתבחרו במטפל מקצועי שעבר הסמכה, צבר ניסיון ומקפיד להשתמש במחט נקייה משום שמטפל שלא הוסמך ולא צבר ניסיון עלול לגרום לכוויות וצלקות בנוסף לעובדה שהטיפול פשוט לא יצליח. כדי למנוע כתמים יש לשמור על העור מפני השמש במשך שלושה שבועות לאחר הטיפולים.

  1. הסרת שיער באמצעות מכשיר לייזר הסרת שיער בלייזר נחשבת לשיטה היעילה ביותר להסרת שיער. ההסרה מתבצעת באמצעות מכשיר לייזר ששולח קרן אור באורך גל אחד. קרן האור מחממת את השורש של השיער ומשמידה אותו. מכיוון שהמכשיר שולח אורך גל אחד הוא מתאים בעיקר למטופלים בעלי עור בהיר וגוון שיער כהה ולא לבעלי שיער בהיר וגוון עור כהה, הסיבה לכך היא שבמקרים אלה הלייזר לא מבדיל בין גוון השיער ובין גוון העור. נוסף על כך, הלייזר לא יעיל בקרב מטופלים שנמצאים בגיל ההתבגרות ונשים בהריון משום שאוכלוסייה זו חווה שינויים הורמונליים. הלייזר מתאים לטיפול בשטחים גדולים כמו: הידיים, הרגליים, הגב והחזה.

למרות ההבטחות של מכוני הלייזר שטוענים שהטיפול אינו כואב הוא כן גורם לכאב כאשר רמת הכאב משתנה ממטופל למטופל. כדי להקל על הכאב כדאי למרוח משחת אלחוש כמו אמלה. כמו כן, ניתן להפחית את הכאב על ידי שימוש במכשיר לייזר שמכיל מנגנון קירור שמצנן את האזור המטופל.

תופעות הלוואי של הלייזר עשויות להיות: עור אדמדם, כוויות שחולפות לאחר יומיים ובמקרים חריגים פיגמנטציה שעוברת תוך שלושה שבועות לכל היותר. במהלך הטיפול יש להיזהר מהשמש ולהקפיד למרוח קרם הגנה. מחיר הטיפול עומד על כ- 14,000 ₪ בממוצע לכל הגוף. תדירות הטיפול נעה בין חודש לחודש וחצי. אם תחליטו לבחור בשיטה זו חשוב שתבחרו במכון מקצועי ואמין ובמטפל שעבר הסמכה וצבר ניסיון רב.

  1. הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום – הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום יכולה להסיר עד כ- 80% מהשיער המיותר. השיטה מתאימה להסרת שיער בשטחים גדולים. ההסרה מתבצעת על ידי שליחת קרן אור בעלת אורכי גל שונים, בשל סיבה זו אפשר להתאים את הטיפול גם לבעלי גוון עור כהה. תדירות הטיפולים מתבצעת אחת לחודש.

למרות שהאינפרא האדום מתאים גם לבעלי עור כהה הוא לא יעיל במקרים בהם גוון השיער בהיר. תופעות הלוואי שעשויות להופיע בעקבות הטיפול הן: אדמומיות, כוויות קלות ותחושת עקצוץ וכאב, את רמת הכאב ניתן להפחית באמצעות שימוש במשחות אלחוש שניתן לרכוש ללא צורך במרשם. במהלך הטיפול יש להימנע מחשיפה לשמש. כמובן שמטפל מקצועי שעבר הכשרה יפחית את הסיכונים. מחיר הטיפול עומד על כ- 13,000 להסרת שיער בכל הגוף. כדי לקבל תוצאות טובות חשוב לבחור במטפל מקצועי שהוכשר כראוי, טיפל באנשים רבים ויודע כיצד להתאים את אורכי הגל בהתאם לגוון העור.

אז מה בשורה התחתונה?

לשלושת הטיפולים יש יתרונות וחסרונות ולכן על כל מטופל לבחון את סוג הטיפול ולהתאים אותו לצרכיו. באופן כללי ניתן לומר כי אם אתם מעוניינים לטפל בשטחים גדולים רצוי שתבצעו הסרת שיער בלייזר או באינפרא אדום אך אם מדובר על שטחים קטנים האפילציה תתאים יותר. כמובן שאנו ממליצים לפנות אל הסובבים ולבקש מידע על השיטות השונות. חוות דעת רבות והמלצות על מכונים איכותיים ואמינים יוכלו לסייע לכם לבצע את הבחירה הנכונה ביותר וליהנות מגוף חלק ונקי משיערות.