כמה עולה טיפול הסרת שיער בלייזר

תמיד חלמת על גב חלק? תמיד שוכחת לגלח את הרגליים לפני הדייט? השעווה כבר לא באה לך טוב? 

אם ענית כן על אחת מהשאלות האלו, כנראה שכבר שקלת טיפולי לייזר בעבר, והניחוש שלי הוא שהחשש מהמחיר הגבוה הוא מה שהרתיע אותך.

טיפולי הלייזר יכולים להיות ההשקעה הכי טובה שתעשה

רגע לפני שתחליטו לוותר סופית על החלום שלכם רק בגלל תג המחיר הגבוה, לא שווה לדעת קצת יותר מקרוב כמה טיפולי לייזר עולים ומה תקבלו בחזרה?

רוב הדברים שאנחנו רוצים עולים כסף, ומחיר גבוה לא מצביע בהכרח על כך שמדובר בהוצאה מיותרת. 

היתרון הענק – מבטל את הצורך בהסרת שיער קבועה

להגיד שלייזר זה יקר מדי בלי להתחשב במה שזה נותן לנו בתמורה זו דרך לא נכונה להחליט. לפי דרך המחשבה הזו, גם רכב זה דבר שלא שווה לקנות, כי רכב עולה כסף, והרבה ממנו. 

צריך להסתכל על מה אנחנו מקבלים בחזרה, וגם במקרה של רכב וגם במקרה של הסרת שיער – אנחנו חוסכים שני דברים חשובים מאוד:

  • זמן – דמיינו לעצמכם כמה זמן תחסכו על גילוח, טיפולים אצל קוסמטיקאיות ושעווה בבית. זמן זה המשאב הכי יקר שקיים, ומעבר לזה הוא גם שווה כסף, אז החיסכון בזמן יכול להיות מתורגם בקלות לחיסכון כספי.

  • כסף – בסופו של דבר, השאלה היא לא או לייזר או כלום. השאלה היא לייזר או שעווה, או לייזר או גילוח. טיפולי הסרת שיער בשיטות כמו גילוח ושעווה גם הם עולים כסף, ואפילו לא מעט אם זה אצל קוסמטיקאית.

    ההבדל בין השניים הוא שהלייזר הוא הוצאה כספית גדולה שהיא (כמעט) חד פעמית, בעוד שההוצאה על שתי שיטות הסרת השיער האחרות מורכבת מהמון הוצאות קטנות שחוזרות על עצמן.

    ההוצאות הקטנות האלו מצטברות לאורך הזמן ובראייה ארוכת טווח תוכנית לייזר המספקת עור נטול שיער לאורך זמן יכולה לחסוך לכם כסף.

הסרת השיער בלייזר היא לא הוצאה חסרת אחריות – אלא הוצאה שיכולה להיות השקעה נכונה וחכמה שמשתלמת, גם מבחינת זמן וגם מבחינת כסף.

האם טיפולי הלייזר באמת יקרים כמו ששמעת?

אז נכון, טיפול לייזר יעלה לך יותר משעווה בבית. אבל אחרי שמבינים שמדובר בסוג טיפול שונה לחלוטין המספק תוצאות מעולות לטווח הארוך, כדאי לפחות לדעת כמה סוגי הטיפולים השונים עולים לפני שמחסלים את הרעיון לחלוטין.

אז אחת ולתמיד, הגיע הזמן שנבהיר – מכמה כסף תצטרכו להיפרד בשביל טיפולי הלייזר? 

תוכנית סטנדרטית להסרת שיער מבית השחי תעלה בין 800-1,100 שקלים במכוני לייזר איכותיים. תוכנית דומה להסרת שיער מהמפשעה תעלה גם היא בין 800-1,100 שקלים. 

 אחת מהתוכניות הכי נמכרות בתחום בקרב נשים, תוכנית טיפולים של הסרת שיער מהרגליים עולה בין 4,000-4,500 שקלים, ותוכנית שתשאיר את כל הגוף שלך נטול שיער לחלוטין (וכן, הכוונה היא לכל הגוף) תאלץ אותך להיפרד מסכום מכובד לכל הדעות של 14,000 שקלים.