כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור קריית ביאליק, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור קריית ביאליק

גבר, הגיע הזמן לסדר את הגבות. כן כן, בדיוק מה ששמעת, סידור ועיצוב גבות הוא כבר ממש לא טיפול אסתטי נשי ששמור למין היפה בלבד, והיום גם גברים מכל רחבי הארץ מעצבים את הגבות שלהם כדי שיראו מסודרות ואסתטיות. אז איך זה עובד וכמה זה עולה? כל התשובות בפנים.

איך מתבצע עיצוב גבות לגברים?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור קריית ביאליק ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

באתר YouTube קיימים הרבה מדריכים איך לעצב גבות של גברים, תוכלו גם לראות זאת בסרטון של The List Show TV:

כמה כואב לסדר גבות ואיך זה עובד?

אם אתה רוצה להתחיל טיפולי סידור גבות לגברים באזור קריית ביאליק, אבל חושש מהכאב שילווה את הטיפול או את הזמן שהטיפול ידרוש – יש לנו חדשות טובות. עיצוב גבות הוא טיפול מהיר מאוד, בעיקר אם מטפלת בך מקצוענית. מקסימום 15 דקות ואתה בחוץ, לא משנה כמה הגבות שלך מבולגנות. ומבחינת הכאב? הוא עשוי להופיע, אבל הוא בדרך כלל ממש לא נורא.

טיפולי סידור גבות לגברים הם כמובן לא בחינם, וגם למחיר יש משקל בבחירת השיטה שבה תעצב את הגבות שלך. הטבלה שלנו כוללת את המחירים המשוערים של עיצוב גבות לגברים בקריית ביאליק והסביבה והיא תעזור לך להבין את טווח המחירים של הטיפולים השונים ולקבל החלטה חכמה יותר.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגברים:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
סידר גבות אצל ספר 22-39 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 35-59 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 18-49 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 409-503 ₪
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 12-42 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 603-829 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 381-487 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור קריית ביאליק במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור קריית ביאליק. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: עיצוב גבות לגברים – קריית ביאליק