כל מה שרציתם לדעת על עיצוב גבות באזור מעלה אדומים, סידור גבות לגבר המודרני

עיצוב גבות באזור מעלה אדומים

לא עוד כאב מיותר. לא עוד גבות מבולגנות. לא עוד מראה מרושל!
עיצוב גבות אצל קוסמטיקאי או קוסמטיקאית באזור מעלה אדומים יספק לך מראה נקי, אסתטי ואלגנטי שלא מוריד את רמת הגבריות שלך אפילו לא במילימטר. היום נדבר על כל מה שאתה צריך לדעת כדי לסדר לעצמך את הגבות בצורה איכותית ומשתלמת.

איך עושים עיצוב גבות לגברים?

אז… סידור גבות – בואו נדבר על זה! גם אצל גברים, כמו אצל נשים, שלוש השיטות הפופולריות וכנראה שגם המוצלחות ביותר לעיצוב גבות הן פינצטה, חוט, ושעווה. שלושת השיטות האלו יעילות למדי בסידור ועיצוב גבות, כאשר לכל אחת מהן יש את היתרונות והחסרונות שלה (כמובן גם הלייזר אם אתם רוצים לטווח ארוך).
אם אתם רוצים לעשות טיפולי עיצוב גבות באזור מעלה אדומים ומתלבטים באיזו שיטה לבחור, ההמלצה שלנו היא להתנסות בעצמכם ולבחור בזו שמרגישה לכם הכי טוב ומספקת עבורכם את התוצאות הכי טובות.

בסרטון הבא מאתר YouTube תוכלו לראות טיפים איך לעצב גבות גברים (קרדיט – The List Show TV):

גם אם כואב – הטיפול נגמר במהירות

בין אם תבחרו בפינצטה, בחוט או בשעווה, טיפול סידור הגבות שלכם צפוי לארוך בין 5 ל-10 דקות בלבד. למרות שהטיפול עשוי לכאוב, בעיקר אם תבחרו בשיטת החוט, הטיפול יהיה מהיר כל כך שרוב הסיכויים שפשוט תשכחו מכל הסיפור כבר חצי שעה אחרי הטיפול – ותישארו עם התוצאות המעולות.

דיברנו על האיך, דיברנו על הלמה – עכשיו בואו נדבר על הכמה. לפניך טבלת מחירים שמשקפת את המחירים הממוצעים בקרב קוסמטיקאיות ומכוני יופי באזור מעלה אדומים המציעים טיפולי סידור גבות לגברים.

טבלת טווחי מחירים לסידור ועיצוב גבות לגבר:

אזור הטיפול הערכת מחיר עבור עיצוב וסידור גבות לגברים (המחיר בש"ח)
רכישת פינצטה וטיפול ביתי 11-41 ₪
סידור גבות באמצעות לייזר – 10 טיפולים 717-867 ₪
עיצוב גבות ע"י קוסמטיקאית 41-55 ₪
סידור גבות בעזרת חוט 22-40 ₪
עיצוב גבות ע"י מכשיר אפילטור – רכישת מכשיר 392-482 ₪
סידר גבות אצל ספר 23-31 ₪
עיצוב גבות באמצעות אפילציה – סידרת טיפולים 436-538 ₪

ט.ל.ח – אין לראות בטבלה זו כהתחייבות למתן טיפולי סידור גבות לגברים באזור מעלה אדומים במחיר כזה או אחר. הטבלה נועדה להציג את העלות המשוערת של טיפולי עיצוב גבות לגבר ואין להתייחס אליה כהצעת מחיר לטיפולים מסוג זה.

האם אפשר להשתמש במברת שיניים כדי לסרק שיערות גבות? תראו איך הבחור הזה עושה זאת, סרטון של BluMaan מתוך אתר YouTube:

יש יותר ממקום אחד שעושה עיצוב גבות לגברים באזור מעלה אדומים. בעזרת המפה שלנו, תוכלו לבחור את המקום שמתאים לכם בצורה הטובה ביותר מבחינת המרחק מהעבודה או הבית, ככה שגם אם תצטרכו לחזור לטיפולים בכל שבועיים לא תיאלצו לבזבז זמן מיותר על נסיעות.

קישור למפה: מעלה אדומים – עיצוב גבות לגברים