טיפולי אסתטיקה לחיילים משוחררים

טיפולי אסתטיקה לחיילים משוחררים – מדריך מקוצר.

חיילות משוחחרות העומדות בפני היציאה לאזרחות מעוניינות לצאת לתקופה החדשה בחייהן יפות ככל האפשר. באמצעות הקדמה ניתן לקבל כלים המאפשרים לתחזק את מראה הפנים ולהקנות להם מראה רענן.  אם בעבר היה נהוג לחשוב כי ניתן להשלים עם קמטי ההבעה או עם חזה נפול, הרי כיום באמצעות טיפולים מתקדמים ניתן לראות כי אין צורך להשלים עם מה שהטבע נתן אלא ניתן לעבור מקצה שיפורים.  נזכיר כי הטיפולים אינם פופולריים רק בקרב החיילות אלא גם בקרב חיילים, זאת בשל המודעות הרבה למראה החיצוני.

מוזמנות להכיר את נפלאות הרפואה האסתטית

בשנים האחרונות ניתן לראות כי הגיל הממוצע של טיפולי אסתטיקה אינו עומד על אוכלוסייה בוגרת בלבד אלא גם כולל בתוכו אוכלוסייה צעירה כדוגמת חיילות משוחררות. ברחבי הערים ניתן למצוא מכוני קוסמטיקה בהם ניתן לבצע טיפולים שונים. אם מראה החזה זקוק לשיפור או אם אינך רוצה להתהלך עם משקפיים ומעונינת לעבור ניתוח לייזר- אותם טיפולים מעניקים מענה מקיף.

חשוב מאד להיזהר מהבטחות

הזכרנו את העובדה כי כיום קיימים מכוני אסתטיקה רבים ולכן בבואכן לבחור מכון קוסמטיקה ההמלצה היא לבצע סקר מקיף תוך הגעה למקום ושיחה עם המומחים במטרה לבחור את המכון הטוב ביותר . כיום קיימים מגוון טיפולים שאינם כוללים פרוצדורות פולשניות הדורשות זמן החלמה רב- טרם קבלת ההחלטה הקפידו לקבוע עם מספר מכונים על מנת לאסוף את כל האינפורמציה, כמובן יש גם סיכונים שאותם צריך לקחת בחשבון.

באמצעות הטיפולים ניתן לשמור על מראה צעיר

כיום באמצעות טיפולי אסתטיקה ניתן לשמור על מראה צעיר ורענן. חיילות לאחר השחרור הצבאי בעת היציאה לאזרחות המעוניינות לשדרג את המראה החיצוני שלהן יכולות ליהנות ממגוון רחב של טיפולים אותם נפרט כעת:

טיפולי ניתוח אף: מדובר במגמה חזקה ההולכת ומתחזקת לא רק בקרב מבוגרים אלא גם בקרב נשים צעירות. באמצעות ניתוח אף המתבצע על ידי רופא מומחה ניתן להשיג תוצאה הדומה למראה אף טבעי. הצלחתו של הניתוח נמדדת האם ניתן לזהות כי האף עבר תחת סכין מנתחים או שמא התוצאה אינה מורגשת ולכן קיימת חשיבות רבה בבחירת מומחה מקצועי בתחום.

הגדלת חזה: ניתוח זה נחשב לאחד הניתוחים השכיחים ביותר. גודל שד אידיאלי הוא תלוי אופנה וטעם. הביקוש לניתוח עשוי להיות מושפע מסלבריטאיות המבצעות את הניתוח או מאי רצון לגבי הגודל המבוקש.

הסרת שיער בלייזר: מדובר בטיפול חדשני המיועד להסיר את השיער המיותר בחלקי הגוף השונים. באמצעות אנרגיית אור הגורמת להרס זקיק השערה ניתן להיפטר מהשיער המיותר. בקרב בנות צעירות האזורים הפופולרייים הם בית השחי, הרגליים, מפשעות, ידיים. באמצעות התייעצות עם גורם מומחה יש לבחור את האזור המתאים ביותר להסרת השיער תוך התאמת הטכנולוגיה. הסרת שיער בלייזר לחיילים משוחררים היא הנפוצה מבין טיפולי האתסטיקה לחיילים משוחררים.

הסרת משקפיים בלייזר:  כיום כבר אין צורך להתהלך במשקפיים אלא ניתן לבצע הסרת משקפיים באמצעות לייזר- באמצעות שיוף הקרנית באמצעות לייזר לא יהיה עוד צורך במשקפיים.

פיגמנטציה : על מנת להשיב לעור הפנים את המראה החלק ניתן לעשות טיפול בכתמי פיגמנטציה באמצעות לייזר. באמצעות קרן הלייזר ניתן להגיע לשכבות העור העמוקות ביותר ומתבצעת גם הסרת תאים מתים וכך נחשפת שכבת עור חדשה.

בוטוקס: באמצעות הטיפול התכשיר חודר לרווח בין עצב השריר ומונע מהעצב לכווץ את השריר וכך השריר נותר שלם. מדובר בטיפול בטוח מאד וההשפעה היא מקומית בלבד וחולפת לאחר כמה שעות.

אילו יתרונות קיימים לטיפולים

טיפולים אסתטיים אינם מצריכים ניתוח ונחשבים בטוחים. טיפול בוטוקס המתבצע על ידי מומחה בתחום הבוחר את החומר המתאים נחשב לטיפול בטוח. יתרה מכך, מדובר בטיפולים בטוחים יחסית ותופעות הלוואי מזעריות בהשוואה לניתוח (כמובן ישנם מקרים יוצאי דופן). בחלק מהמכונים ניתן לבצע את הטיפולים באמצעות שיתופי פעולה עם קופות החולים מה שיכול להפחית את העלויות ולהגדיל את אחוזי ההצלחה.

עוד נציין כי אין צורך באשפוז אלא ניתן לחזור לשגרה מהירה מיד בסיום הטיפול.  ההחלמה מהטיפולים השונים אינה כוללת תפרים או חבישות- ישנם טיפולים הנחשבים לטיפולים קצרי טווח וניתן לעבור אותם תוך זמן קצר ולחזור לשגרה במהירות ללא הפרעות מיותרות.

לסיכומו של דבר

בכתבה הבאה בחנו את הטיפולים השונים ומנינו את היתרונות של הטיפולים. בחירת מקום מקצועי בעל שם ומוניטין תסייע להצלחת הטיפול ויהיה ניתן להשיג את התוצאה הרצויה. מכון מקצועי יבחר את הצוות הטוב ביותר אשר יבצע את הטיפולים השונים תוך שימוש בחומרים האיכותיים ביותר בהתאם לשביעות הרצון של המטופלים והמטופלות.