הסרת שיער ipl יתרונות וחסרונות – סיקור

הסרת שיער ipl יתרונות וחסרונות

המוסכמה המערבית אומרת כי גוף חלק משערות הוא גוף יפה. הדבר נכון בעיקר לנשים, אך לגבי חלקים מסוימים בגוף הגברי בשנים האחרונות. השיטות להסרת שיער לטווח ארוך הולכות ומתרבות, הולכות ומתשכללות, והולכים ומתמעטים האנשים, ובעיקר הנשים, המסכימות לעבור טיפולים כואבים של שעווה, גילוח שמחזיק לשעות ספורות וכו'. להסרת שיער IPL יתרונות וחסרונות, כמו לכל שיטה אחרת, ומכיוון שמדובר בשיטה חדשה יחסית, רוב  האנשים אינם יודעים עליה דבר. לפניכם כל המידע הנחוץ.

 

להסיר שיער לצמיתות בעזרת שיטת IPL

הסרת שיער לצמיתות היא הבטחה שלא בהכרח מתקיימת, ולכן משרד הבריאות אוסר על השימו שבה, ובמקום זה מדברים על הרחקת שיער לטווח ארוך. בפועל, רוב האנשים שהסירו שערות בלייזר לפני 4 -10 שנים, מדווחים שעורם החלק נשמר נטול שערות, ואחוזים בודדים בלבד מדווחים על צמיחת שערות בהירות ועדינות לאחר 4-5 שנים. השיטות הקיימות להסרת שיער הן לייזר, השיטה הותיקה בתחום הסתר השיערות, אינפרא אדום, הנפוצה בקרב קוסמטיקאיות, ו- IPL, השיטה החדשה להסרת שיערות, על ידי פעימות אור.

 

INTENSE PULSE LIGHT – איף עובדת טכנולוגיית IPL ?

IPL, היא טכנולוגיה חדשה הגורמת לדילול השיער על ידי פעימות אור אינטנסיביות, כמשתמע משמה. כמו בלייזר, גם פעימות האור מחממות את השערה והורסות את שורשה על ידי החום, תוך היעזרות בפיגמנט השיערה הכהה כמוליך החום אל השורש.

 

הסרת שיער IPL יתרונות וחסרונות

פעימות האור שולחות גלי חום באורכים שונים, כך שהן מכסות יותר שטח ויותר שיערות בכל טיפול. עוצמת קרני ה IPL חזקה למדי וניתנת להתאמה על פי צבע השיערות ועובין, המכשיר אינו פולט קרינה ומספר הטיפולים הנדרש נמוך יחסית. יחד עם זה יש לזכור שטכנולוגית ה IPL  היא טכנולוגיה צעירה, ולכן רשימה של הסרת שיער IPL יתרונות וחסרונות אינה יכולה להיות מלאה מהסיבה הפשוטה שהטכנולוגיה לא נחקרה עדיין, ואין שום מידע לגבי תוצאות הפעולה שלה לטווח הארוך, לא מבחינת גדילת השערות ולא מבחינת נזקים בריאותיים שעשויים להיות לשימוש בה.

הבהרה:

לאתר זה אין שם קשר למכשיר המסוקר, (הכתבה היא סיקור בלבד),

הנתונים יכולים להשתנות, יש להתעדכן באתר היצרן או מול מכוני הסרת שיער בלייזר