הסרת שיער ערווה – הסרת שיער למטה

הסרת שיער ערווה אצל נשים וגברים זה נושא מאוד רגיש ואינטימי, יש לבצע אותו בשיטה הנכונה במקצועיות ורגישות.

יש גברים ונשים שאצלם שיער ערווה הוא מטרד מבחינה אסתטית, יש כאלה שישער ערווה מפריע להם מבחינה מינית ויש כאלה מבינה דתית – המשותף לכולם הוא הצורך להסיר את שיער הערווה.

הורדת שיער ערווה יכולה להתבצע בכמה שיטות, נמנה אותן לפניכם:

הסרת שיער ערווה בשעווה

הרבה נשים וגברים בוחרים בשיטה של הסרת שיער באמצעות שעווה, שיטה זו היא זולה מאוד וניתן לבצע אותה באופן עצמאי או אצל קוסמטיקאית, הורדת שיער ערווה בשעווה היא בטוחה יחסית אך אזור הערווה הוא רגיש במיוחד לכן צריך לוודא שמי שמבצע את פעולה זו הוא בעל ניסיון בתחום הסרת שיער בשעווה, במיוחד באזור הערווה.

החסרונות שיער הסרת שיער ערווה באמצעות שעווה הם: כאבים – פעולת השעווה כואבת מאוד, כמו כן תישאר לכם אדמומיות בגוף ולעתים גירוי לאחר הטיפול.

 הסרת שיער ערווה בלייזר

הסרת שיער ערווה ניתן לבצע באמצעות הלייזר, אך יש לברר תחילה אם המכון או הקוסמטיקאית שאתם הולכים אליה לטיפולי הלייזר מבצעים טיפולים באזור הערווה, יש מכונים שלא מבצעים הסרת שיער בלייזר בערווה, לפני תחילת טיפולי הלייזר יקבעו לכם פגישת התאמה לטיפולים, ייתכן ויומרו לכם בפגישה שלא ניתן להסיר את שיער הערווה באמצעות הלייזר כי הטיפולים לא יהיו יעילים עבורכם, כדי שפעילות הלייזר תהיה אפקטיבית יש התאמה מסוימת בין גוון השיער לצבע העור ולכן לא כולם מתאימים לטיפול. בדקו אם גם יש אפשרות לביצוע הסרת שיער ערווה לצמיתות, לא כל האנשים מגיעים לרמה של צמיתות לכן לא כל המכונים מתחייבים התוצאות אלו, לפחות תנסו לקבל הסכם שלא מגביל אתכם במספר הטיפולים (טיפולים עד לתוצאה הרצויה). יתרונות הלייזר שהשיער ילך ויפחת מטיפול לטיפול, החסרונות הם שהטיפולים לא מתאימים לכולם וכמו כן יש להיות מודע לסיכונים בהסרת שיער בלייזר.

הסרת שיער ערווה באמצעות אפילציה

כמובן אם מדברים על תחום הסרת שיער יש את אופציית האפילציה, אנחנו לא ממליצים לבצע את טיפולי הסרת שיער באזור הערווה באמצעות אפילציה כי במקרה זה מטפלים בכל שיערה בנפרד, זמן הטיפול הוא ארוך אם מבצעים את כל אזור הערווה וגם כואב.

לסיכום:

ראינו שיש שיטות שונות להסרת שיער ערווה לכל שיטה יש יתרונות וחסרונות, גם נשים וגם גברים מורידים שיער באזור הערווה ובשנים האחרונות הסרת שיער ערווה לגבר הפך לנפוץ במיוחד, יש להתייעץ עם הרופא המטפל במקרים מיוחדים אם את רוצה לבצע הסרת שיער ערווה בהריון או הורדת שיער ערווה לפני הלידה כי יתכן ששיטה מסוימת עדיפה על אחרת מבחינת סיכונים.