הסרת שיער מהישבן – אפשר גם אחרת!

זה הזמן להסרת שיער מהישבן

אם שנים התביישת ולא יכולת ללבוש תחתונים לא עוד, עם הסרת שיער מהישבן תוכלי להתגאות בטוסיק שלך ולהראות אותו לכל העולם.

מאחר שהישבן הוא אחד החלקים החשובים בגופינו, לא מעט סלבריטאים אף הבינו זאת, ואף ג'ניפר לופז שיודעת להשתמש בו ולנענע אותו הבינה שלישבן יש חיים משלו, ולכן חשוב לבטח אותו בלא מעט מיליונים מפני נזקים שונים אשר עלולים לקרות לו.

לכן אם אתם מרגישים או מרגישות ששנים אתם מתביישים בחשיפת ישבנכם בין אם זה בפני בן הזוג או בפומבי, זה הזמן להסרת שעיר מהטוסיק, הסרה שתביא לכם בין היתר את הביטחון העצמי שאבד לכם עם השנים.

מהי הסרת שיער בישבן?

הסרת שיער בישבן היא פעולה אשר ניתן לעשותה הן בבית או בשיטות אחרות לצמיתות. אם החלטתם ללכת על הסרה בבית חשוב שתדעו שעומדים לרשותכם כמה שיטות:

הסרה באמצעות מכשיר ביתי, הסרת שיער באמצעות סוכר, הסרת שיער באמצעות שעווה או אפילו הסרה ע"י סכין גילוח.

לא משנה באיזה שיטה תבחרו חשוב שכאשר אתם מסירים שיער באזור הטוסיק, להיזהר עד מאוד במיוחד בפי הטבעת ששם נמצאים העצבים הרגישים אשר מלאים בדם וכל כאב במקום זה מתבטא בעוצמה חזקה מאוד ואף בפציעה.

אם אתם רוצים שאדם מקצועי יסיר לכם את השיער מהטוסיק וזאת על מנת שלא תפצעו את עצמכם, תוכלו להיעזר באנשי מקצוע  וקוסמטיקאיות עם הכשרה בתחום אשר יעשו פעולה זאת בעדינות.

שיטת הגילוח היא שיטה פחות מומלצת בהורדת שיער, וזאת מכיוון שצמיחת השיער באזור הישבן יוצרת גירודים ואף צמיחה קוצנית כמו בכל מקום אחר בגוף שאנו מגלחים.

מעבר לכך, השיער במקום זה גדל בצורה עבה וחזקה, מה שגורם לשיער להיות קשה יותר ודוקרני.

מעבר לכך, שיטת הגילוח גורמת לשיער לגדול שוב מכיוון שהוא לא נתלש מהשורש.

שיטות שונות אשר כוללות בין היתר טיפולים להסרת שיער בישבן לצמיתות (או יותר מדויק לטווח ארוך במקרה של הסרת שיער בלייזר), עדיפים יותר מאשר הטיפולים הביתיים, ע"י כמה טיפולים נעלם השיער מהישבן ומותיר את האזור חלק ונעים למגע.

לשם מה צריך הסרת שיער בישבן?

הסרת שיער בישבן היא פעולה הכרחית במיוחד לכל אלה שמפחדים לחשוף את ישבנם במקומות ציבוריים כמו בחוף הים, בריכה, בחדר כושר או אפילו בני בן או בת הזוג שלהם.

עם הסרת שיער בטוסיק תוכלו ליהנות מטוסיק חלק ללא בושה, חוסר הביטחון שלכם יעלה פלאים, ותוכלו לעשות להיות בכל המקומות הפומביים שהתייבשתם עד כמו כגון: חוף הים, בריכה, חדר כושר ועוד.

עם הסרת שיער מהישבן תהיו בטוחים שגם אם תלבשו גינס נמוך וצמוד והחריץ שלכם יציץ עדיין יהיה על מה להסתכל, ואתם תחושו ביטחון עצמי ברמות שלא חוויתם עד כה.

חשוב שתזכרו שישבן חלק ללא שיער, נותן הרגשה נוחה וטובה, ועוזר לכם לשמור על גוף בריא, ריחני ומחוסן מפני חיידקים שונים בגוף.

כיצד הסרת השיער מהישבן מבצעת?

הסרת השיער מהישבן מתבצעת בכמה דרכים שונות. אם החלטתם על הסרת שיער ללא צמיתות תוכלו להסיר את השיער ע"י סוכר, שעווה, מכשיר ביתי ואפילו ע"י סכין גילוח, אך מומלץ בזהירות רבה מאוד בגלל כל העצבים אשר נמצאים בפי הטבעת, ופציעה במקום זה גם תגרום לכם נזק וגם כאב חזק.

שיטה נוספת להסרת שיער לטווח ארוך היא דרך לייזר, אפילציה, קרן אור.

בשיטה זאת תצרכו לעבור כמה טיפולים באזור הישבן בטרם השיער יעלם לצמיתות. מה שטוב בשיטת זאת, שהשיער נעלם ולא חוזר לצמוח עוד, ואתם נשארים עם ישבן חלק לכל החיים.