הסרת שיער בפנים ללא גילוח

איך אפשר לבצע הסרת שיער בפנים ללא גילוח?

נפרט את כל האפשרויות לכך ונסביר מה היתרון והחיסרון לכל שיטה ובמיוחד מה היא השיטה שאנחנו ממליצים עליה ועל איזה שיטה אנחנו לא ממליצים.

הסרת שיער בחוט

בעזרת חוט ניתן להסיר שיער בפנים, החוט מסתובב סביב השיערה ותולש אותה, שיטה זו לא כ"כ כואבת, היתרון שלה הוא העלויות הזולות מאוד והחיסרון שלה שתצטרכו לחזור על הפעולה כל כמה ימים, שיטה זו מומלצת בעיקר לנשים שלא רוצות לגלח את הפנים וליצור זיפים, אחרי הטיפולים בחוט השיער צומח שוב דק כמו לפני הטיפול.

הסרת שיער פנים באמצעות משחה

יש כיום משחות שלאחר מריחתם השיער "מומס" וכשמנקים את המשחה מהפנים ככה גם השיער נעלם, היתרון של שיטה זו היא מאוד מהירה וללא כאבים, החיסרון הגדול הוא שהשיער צומח חזרה בצורת זיפים ממש כמו לאחר גילוח, אנחנו לא ממליצים לנשים להשתמש בשיטה זו ומי שלא מעוניין למרוח חומרים כימיים על פניו אז שלא ישתמש בשיטה זו ואם בכל זאת החלטתם שזאת השיטה שאתם רוצים לנסות אז תצטרכו לחזור עליה כל כמה ימים. לסיכום אנחנו לא ממליצים להשתמש בשיטה זו לשיער פנים.

הסרת שיער בלייזר

באמצעות הלייזר תוכלו להסיר שיער בפנים בקלות ובזמן קצר יחסית, זו אחת משיטות הבודדות שבעזרתה תצליחו להרחיק את שיער הפנים לטווח אורך, לאחר סדרה של כ 10 טיפולים כמעט כל השיער יעלם ותבחינו בהבדל ניכר, חום הלייזר מעט כואב אך יש משחות אלחוש וכמו כן עוד יתרון ששיטה זו היא לא יקרה במיוחד, אנחנו ממליצים על טיפולי הסרת שיער בלייזר בפנים.

אפילציה

נתחיל מהסוף – אנחנו לא ממליצים להסיר שיער בפנים באפילציה, בשיטה זו מחדירים מחט לשורש השיער ובאמצעות חשמל מחמים אותה עד שהיא מושמדת, הטיפול הוא לכל שיערה ושיערה בנפרד, אפילציה יכולה לגרום לצלקות בעור הפנים (יש לנו כמה דווחים על מטופלים עם צלקות כתוצאה מטיפול באפילציה), שיטה זו כאבת ויחסית יקרה, מכל הסיבות האלה – פשוט תתרחקו מאפילציה.

שעווה

באמצעות שיטה זו תוכלו להסיר שעיר בפנים, שיטה זו דומה להסרת שיער בחוט, גם כאן השיערה "נלתשת", היתרון של שיטה זו בשונה מגילוח הוא שהשיערות אינן צומחות שוב עבות וקוצניות אלא נשארות דקות כמו לפני השימוש בשעווה, שיטה זו יותר יקרה מחוט מכיוון שחוט עולה פחות משעווה  והחיסרון הוא שתצטרכו לחזור על שיטה זו כל כמה ימים וכמו כן היא יחסית כואבת.

פינצטה

פינצטה זו השיטה המסורתית להסרת שער מהפנים ובמיוחד באזור הגבות, אפשר לתלוש שיערה שיערה או מקבץ של כמה שיערות, היתרון ששיטה זו היא זולה, צריך להשקיע "רק" בפינצטה טובה ותוכלו לבצע את הפעולה בעצמכם, החיסרון ששיטה זו היא לא לטווח ארוך, תצטרכו לחזור על הפעולה כל כמה ימים ושיטה זו המתאימה בעיקר לשיערות הגבות.

לסיכום:

יש הרבה שיטות להסרת שיער הפנים ללא גילוח, חלק משיטות זולות וחלק יקרות יותר, בחלק מהשיטות תצטרכו ללכת לאנשי מקצוע ובחלקם תוכלו לבצע בעצמכם, מבחינתנו אפילציה לא מומלצת ואם תרצו להסיר את השיער המיותר מהפנים באופן בטוח ולטווח רחוק רק שיטה אחת מתאימה לכך והיא באמצעות הסרת שיער בלייזר.