הסרת שיער בסנטר – שיעבוד נוראי, מתי זה יגמר?

הסרת שיער בסנטר – שיעבוד נוראי, מתי זה יגמר? ממש עוד מעט כי יש לנו את התשובה, קראו את המשך הכתבה

צמיחת שיער בסנטר נגרמת בעקבות שינויים הורמונליים כך שההורמון הגברי אצל הנשים שסובלות מכך גבוה מהרמה הרגילה. לצורך ידע כללי נציין כי האזור של הפנים נחשב למיני  והוא מכיל כמות גדולה יותר של הורמונים מחלק מהאזורים האחרים של הגוף כך שהוא מושפע מאוד משינויים הורמונליים, מכאן ניתן להבין שהרבה מצבים יכולים להשפיע עליו, בין אם מדובר על: טראומה, לחץ, שינוי בתזונה, מחלה, שינוי במזג האוויר, שימוש בתרופות וגורמים נוספים.

צמיחת שיער באזור הסנטר גורמת לנשים רבות לסבול מביטחון עצמי נמוך משום שהשיער פוגע במראה הנשי והאסתטי. כיום משתמשות רבות בשיטות שונות להסרת שיער, ביניהן: מריטת שיער באמצעות פינצטה, הסרת שיער בשעווה, הסרת שיער בגילוח או הסרת שיער באמצעות משחה. שתי השיטות האחרונות אינן מומלצות כלל משום שהן גורמות לשיער להפוך לקשה, כהה וקוצני יותר. הסרת שיער בשעווה בסנטר דורשת המתנה לצמיחה – דבר שמאלץ את הבחורה להישאר עם שיער בולט עד שהיא תוכל להסירו, ניתן להבין שמדובר על סיטואציה שאינה נעימה. מעבר לזאת, השעווה מלכלכת ודורשת מיומנות. ניתן לומר על הסרת שיער בשעווה ושימוש בפינצטה ששתיהן משעבדות ולמרות שהן מסירות את השיער מהשורש יש לחזור עליהן כל שבועיים בממוצע. חלק מהנשים נוהגות לחמצן את השיער – אנו לא ממליצים על כך משום שגם לאחר החימצון הוא יבלוט.

נו, הבנו מה לא לעשות. יש לכם המלצה שבכל זאת יכולה לעזור ?

כן, בהחלט ולא צריך להתעצבן. השיטה היעילה ביותר לדעת רבים היא הסרת שיער באמצעות לייזר. מכשיר הלייזר שולח קרני לייזר אל עבר השיערה, מחמם אותה ומשמיד אותה כך שהיא לא צומחת יותר. באופן כללי ניתן לומר כי הלייזר יכול להסיר עד כ- 90% מהשיער המיותר כאשר אחוזי ההצלחה תלויים בסוג השיער, גוון העור, גוון השיער והמקום המטופל כך שגם אם לא מדובר על הסרת שיער לצמיתות (דבר שעוד לא הומצא), השיטה מפחיתה את כמות השיער בצורה ניכרת כאשר השיער שנותר הופך לבהיר ועדין יותר.

השיטה נחשבת לבטוחה אך יש לציין כי הטיפול יכול לגרום לתופעות לוואי אך במידה ומבצעים את הטיפול במכון מקצועי ועל ידי מטפל מנוסה שהוכשר כהלכה התופעות יחלפו במהירות (במידה והן אכן יופיעו). השיטה מתאימה במיוחד לנשים עם שיער כהה וגוון עור בהיר אך ישנם מכשירי לייזר שיכולים לטפל גם בגוון עור כהה יותר. הסרת השיער לא תתאים לבעלות שיער בהיר ולנשים שסובלות ממחלת עור או אקנה.

הסרת שיער בלייזר בסנטר – טיפול שמשנה את החיים

אם את סובלת משיעור בסנטר יכולה הסרת שיער בלייזר בסנטר לשנות את חייך מהקצה אל הקצה – אם בעבר חששת להימצא באור משום שהשיער בולט יותר בשמש או בתאורה חזקה, אם נמנעת או חשת חוסר נוחות כאשר שוחחת עם אנשים ופנייך היו קרובות לפנים שלהם, אם היית צריכה להסיר את השיער כל שבועיים והרגשת שאת משועבדת וכבולה באזיקי השיערות – הסרת שיער בלייזר תפטור אותך מכל אלו, תחזק את הביטחון העצמי שלך ותגרום לך להרגיש נשית ויפה.

אם החלטת ללכת על זה ולהתחיל טיפול חשוב שתבדקי את המקום אליו את הולכת ותוודאי שהוא מקצועי ואמין – נסי לקבל המלצות מחברים ומכרים, בדקי האם מכשירי הלייזר שקיימים במקום חדישים ומחזיקים בתקנים, בדקי את המוניטין של המכון ואת הניסיון שלו ושל הצוות הרפואי והגיעי לפגישה מקדימה במהלכה המטפל יאבחן אותך ויסביר לך על הטיפול והתוצאות הצפויות. מעבר לזאת, חשוב שתבדקי את רמת הניקיון של המקום ועל הדרך תשוחחי עם מטופלים ותשאלי אותם על איכות הטיפול. נוסף על כך, בדקי האם שעות הטיפולים גמישות והאם המקום נגיש, בדקי האם המקום מבוטח וכמובן בצעי סקר שוק בנוגע למחירים אך היזהרי שלא לבחור בהצעה זולה מידי שעלולה להעיד על טיב המכון.

נראה לנו שהסנטר שלך צריך להתחיל להיזהר, שיהיה לך בהצלחה!