הסרת שיער בלייזר לעור בהיר

הסרת שיער בלייזר לעור בהיר אפקטיבית? או שטכנולוגיית הלייזר עדיפה לעור כהה?

16004523_sהסרת שיער בלייזר לעור בהיר ושיער כהה היא אידאלית למכשירי הלייזר, נסביר למה: קרן הלייזר היא קן אור שחודרת את עור הגוף ונספגת בשורש השיערה בחומר הנקרא מלנין, העור הבהיר עוזר לקרן הלייזר לעבור בשלמותו עד לנקודה של המלנין ושם הלייזר נספג במלוא עצמתו, בצבע עור גוף כהה חלק מקרן הלייזר נספג בעור וככה אור הלייזר לא יגיע במלוא ועצמתו לנקודה הרצויה.

הסרת שיער לבעלי צבע עור בהיר היא אפקטיבית יותר ובמיוחד עם גוון השיער הוא כהה, כיום טכנולוגית הלייזר היא מתקדמת מאוד וגם הסרת שיער לעור כהה אפשרית בטכנולוגיות מיוחדות ושילובים שונים של צבע עור וגוון שיער.

הסרת שיער לבעלי עור בהיר

 

כמו שאמרנו לעיל, הסרת שיער לבהירות וגם הסרת שיער לבהירים נותנת תוצאות טובות ביותר אם גוון השיער הוא כהה, וכמובן הדבר נכון לכל חלקי הגוף, לפנים בהירות, לרגליים בהירות וכן הלאה…

הסרת שיער בלייזר עור בהיר כבר לא עדיפה על מכשירי הלייזר, בגלל שהטכנולוגייה העכשווית נותנת מענה כמעט לכל גווני העור אז איפה המגבלה?

לבעלי שיער בהיר במיוחד יש בעיה בהסרת שיער בלייזר, הכוונה לשיער בלונדיני או ג'ינגי, לפני שתתחילו את טיפולי הסרת שיער בלייזר תתקרים פגישת התייעצות עם גורם מוסמך ממכון להסרת שיער. בפגישת הייעוץ יבחנו כמה העור שלכם בהיר וכמה השיער שלכם בהיר או בקיצור תיבחן התאמתכם לטיפולי הסרת שיער בלייזר.

דעו לכם שכדאי ליצור קשר עם כמה יותר מכונים להסרת שיער בלייזר כדי שהתאמתכם תהיה הטובה ביותר לטיפולי לייזר לעור בהיר (תמיד טוב לשמוע כמה דעות – במיוחד שהם חינמיות) וגם כדי לשמוע הצעות מחיר שונות ולבחור את הזולה מבניהם, לעוד מידע בנושא מחירים, ראו את מחירון להסרת שיער בלייזר.