הסרת שיער בלייזר לגברים באזור שדרות – טיפים, השוואת מחירים ומבצעים בשדרות

הקיץ כבר ממש כאן וכולנו רוצים להגיע אליו כמה שיותר מוכנים. בין אם אתם מסירים את השיער באופן קבוע והחלטתם לחפש פתרון שמחזיק לאורך זמן, ובין אם אתם רק מתעניינים מה היא השיטה הכי טובה להסיר שיער גוף באזור המגורים שלכם, המדריך הבא הוא בדיוק מה שאתם צריכים.
אז… לייזר לגברים באזור שדרות – בואו נדבר על זה!

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור שדרות

לייזר לגברים – הכירו את השיטות השונות בסביבת שדרות

כשאומרים לייזר לגברים, מתכוונים להסרת שיער בטכנולוגיית הלייזר שמסירה שיער גוף לטווחי זמן ארוכים. עם זאת, קיימות שיטות לייזר שונות, ועכשיו הגיע הזמן להכיר אותן מקרוב ולהבין מה ההבדל ביניהן.

לייזר לגברים בשיטה הרגילה

שיטת הלייזר ה"רגילה" עושה שימוש במכשיר לייזר ייחודי המפיק גלי אור עוצמתיים שכולם באורך גל זהה. מטרתם של אותם גלי אור היא להיקלט בחומר המלנין, שהוא החומר שנמצא בעור שלנו ובשיערות שלנו ומקנה לאלו את גוונם הכהה. קליטת המלנין מאפשרת לגרום נזק לשיערות וחשוב מכך, לזקיקי השיערה, מה שמונע מהם להמשיך להצמיח שיערות בעתיד, כמובן שאפשר לבצע את הטיפולי הסרת שיער עם מכשיר ביתי.

הסרת שיער לגברים עם IPL

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אז מה עדיף – IPL לגברים או לייזר לגברים? למעשה, השיטות האלו לא כל כך שונות אחת מהשניה. בשני המקרים, הסרת השיער מתבצעת על ידי הפקת גלי אור המחממים את חומר המלנין, שנמצא בשיער ובזקיקי השיערה.
ההבדל בין השניים הוא שבעוד שבלייזר משתמשים בגלי אור באורך גל זהה, מכשירי ה-IPL מפיקים כמה גלי אור בספקטרום רחב יותר באותו הטיפול. היתרון שאמור להתקבל הוא סיכוי גבוה יותר להצלחה במטופלים עם עור כהה, אך החיסרון הוא כמות טיפולים גדולה יותר ויעילות פחותה.

ד"ר Dr Davin Lim מציג הסרת שיער בלייזר לגברים באתר YouTube:

SHR ולייזר לגברים – מה ההבדל?

בדומה ללייזר בגברים, הסרת השיער ב-SHR מתאפשרת על ידי הפקת גלי אור באורך גל קבוע. ההבדל הוא שבשיטת ה-SHR גלי האור חלשים יותר והם מחממים את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה באופן הדרגתי, בשונה מהחימום הממוקד והמהיר של הלייזר הרגיל.

מחירים של לייזר לגברים באזור שדרות

רוצה לדעת כמה עולה לייזר לגברים בשדרות? כל מה שאתה צריך לעשות הוא להציץ בטבלה שלנו, שתאפשר לך לגלות מה הם טווחי המחירים הממוצעים של טיפולי לייזר שונים בישראל בכלל ובאזור שדרות בפרט.

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
גוף מלא 1319-1676 ₪
גב מלא 684-763 ₪
אצבעות 121-140 ₪
מפשעות 214-302 ₪
כתפיים 303-395 ₪
פנים 306-438 ₪
קו ביקיני 130-167 ₪
לחיים 107-130 ₪
ידיים מלאות 311-432 ₪
בית שחי 187-280 ₪
סנטר 169-215 ₪
חזה 344-445 ₪
יריכיים 239-296 ₪
אוזניים 157-305 ₪
פאות 93-124 ₪
רגליים מלאות 518-589 ₪
עורף 248-277 ₪
ישבן (טוסיק) 850-983 ₪
צוואר 103-130 ₪

ט.ל.ח – טבלה זו נועדה להציג את טווחי המחירים בשוק של טיפולי לייזר לגברים, אבל ישנה אפשרות שאינה מעודכנת. יש לקחת את הטבלה בעירבון מוגבל ואין לראות בה כהתחייבות לטיפולי לייזר במחיר כזה או אחר.

איפה כדאי לך לעשות טיפולי לייזר לגברים באזור שדרות? המפה שלנו תעזור לך להבין איפה מכון הסרת בלייזר השיער הקרוב ביותר לבית או העבודה שלך!

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – שדרות