הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית מוצקין – איפה כדאי לעשות, השוואת מחירים, הנחות ומבצעים בקריית מוצקין

האם קיימים טיפולי לייזר לגברים? אילו טיפולי לייזר לגברים אפשר לעשות באיזור קריית מוצקין? כמה עולה לייזר לגברים? למרות שטיפולי הלייזר מתאימים לשני המינים ולמרות שאפילו קיימים מכוני לייזר לגברים בלבד, זהו עדיין טיפול שמעט מאוד גברים מכירים ומבצעים. במדריך הבא, נדבר על כל מה שאתם צריכים לדעת על טיפולי לייזר לגברים באזור קריית מוצקין כדי שגם אתם תוכלו להנות מגוף אסתטי, חלק ונטול שיערות.

הסרת שיער בלייזר לגברים באזור קריית מוצקין

שיטות הסרת שיער בלייזר לגברים בסביבת קריית מוצקין

כבר במאה הקודמת, התגלה כי באמצעות שימוש בטכנולוגיית לייזר מתקדמת אפשר להסיר שיער בצורה יעילה במיוחד. כיום, קיימות מספר שיטות שונות להסרת שיער בלייזר המספקות תוצאות לטווח ארוך ומסירות את רוב שיערות הגוף באזורים בהם הטיפול מתבצע. אז עם אילו טיפולי לייזר לגברים באזור קריית מוצקין תוכלו להסיר את השיער שלכם? הנה הסבר על כמה מהשיטות פופולריות ביותר.

לייזר רגיל לגברים – מה זה אומר?

אם שמעתם על חבר שעשה לייזר לגברים באזור קריית מוצקין כדי להסיר את השיער שלו, ככל הנראה שהוא ביצע טיפולי לייזר מסורתיים. טיפולים אלו, שהם גם הפופולריים ביותר, מאפשרים לבצע הסרת שיער על ידי הפקת גלי אור עוצמתיים באורך גל קבוע המחממים חומר הנקרא מלנין שנמצא בשיערות שלנו וחשוב יותר, בזקיקי השיערה שלנו.
חימום המלנין, שבעזרתו מסירים את השיער גם בשיטות הלייזר הבאות עליהן נדבר בהמשך, מזיק לזקיקי השיערה ובכך מונע מהם להמשיך ולהצמיח שיערות בעתיד. דבר זה מאפשר לשיטת הלייזר להיות שיטת הסרת השיער שנחשבת על ידי אנשים רבים להיות היעילה ביותר לטווח ארוך.

שיטת IPL להסרת שיער

בדומה ללייזר, גם בשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור במטרה להזיק לזקיקי השיערה והשיערות שלנו. ההבדל המרכזי הוא שבשיטת ה-IPL נעשה שימוש בגלי אור באורכי גל שונים, מה שמאפשר להסיר שיער בצורה יעילה יותר עבור גברים ונשים בעלי עור כהה יותר, או שיער בהיר יותר.
מצד שני, הסרת שיער ב-IPL יעילה פחות מהסרת שיער בלייזר, הן מבחינת כמות הטיפולים הנדרשת כדי להסיר את השיער במלואו והן מבחינת אחוזי ההצלחה של השיטה.

אולי שמעתם על שיטת הסרת השיער ב-IPL. מה שאולי לא ידעתם הוא ששיטה זו מתבססת גם היא על טכנולוגיה שדומה לזו של מכשירי הלייזר. גם בטיפולי לייזר וגם בטיפולי IPL, תהליך הסרת השיער מתאפשר על ידי הפקת גלי אור הנקלטים במלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה.
אז מה שונה כאן? בשיטת ה-IPL, גלי האור אינם באורך גל קבוע אלא באורכי גל משתנים. דבר זה מאפשר לא פעם לבצע הסרת שיער עם אחוזי הצלחה גבוהים יותר בגברים עם עור כהה או שיער בהיר מאשר עם טיפולי לייזר לגברים. החסרון? עבור האדם הממוצע, הסיכוי לתוצאות מושלמות נמוך יותר וכמות הטיפולים הנדרשת גבוהה יותר. כמובן כדאי לבדוק גם מכשיר ביתי להסרת שיער.

ביוטיוב תוכלו לראות איך Dr Davin Lim מדגים על עצמו הסרת שיער בלייזר:

הסרת שיער עם טכנולוגיית ה-SHR לגברים

על הסרת שיער ב-SHR כבר שמעתם? למעשה, מדובר בעוד שיטה שפועלת על טכנולוגיית הלייזר. מכשיר ה-SHR מפיק גלי אור, בדומה למכשיר הלייזר, כאשר ההבדל הוא שהגלים המופקים על ידיו הם חלשים יותר מאשר גלי האור המופקים על ידי מכשיר הלייזר, מה שמאפשר לחמם את המלנין שבשיערות ובזקיקי השיערה בצורה הדרגתית.

טבלת מחירים לייזר לגברים בסביבות קריית מוצקין

הסרת שיער בלייזר היא אמנם לא זולה, אבל בהתחשב בכך שהתוצאות שלה מחזיקות לטווח ארוך, זה לגמרי שווה את ההשקעה. אז כמה יעלו לך טיפולי לייזר לגברים באזור קריית מוצקין? הטבלה שלנו תעזור לך לגלות!

אזור הטיפול טווחי מחירי הסרת שיער בלייזר לגברים – עבור טיפול בודד (המחיר בש"ח) – לפני הנחות, מבצעים וקופונים
חזה 343-437 ₪
ישבן (טוסיק) 834-983 ₪
מפשעות 233-280 ₪
פנים 305-431 ₪
כתפיים 358-383 ₪
קו ביקיני 128-160 ₪
יריכיים 238-319 ₪
גוף מלא 1370-1666 ₪
גב מלא 691-783 ₪
רגליים מלאות 532-596 ₪
לחיים 106-135 ₪
בית שחי 198-273 ₪
ידיים מלאות 307-441 ₪
פאות 94-121 ₪
סנטר 146-236 ₪
אוזניים 175-256 ₪
אצבעות 110-134 ₪
צוואר 93-130 ₪
עורף 226-312 ₪

ט.ל.ח – טבלת המחירים נועדה לספק אינפורמציה שתעזור לכם לבחור שירותי לייזר בצורה טובה יותר. עם זאת, יתכן והנתונים שבה אינם מעודכנים ואין לראות בה בהתחייבות למחיר כזה או אחר.

תוכנית לייזר לגברים דורשת לא מעט טיפולים. בשביל לעשות לך את החיים קלים יותר, הכנסנו את המפה של אזור קריית מוצקין ממש כאן למטה, והיא תעזור לך לגלות איזה מכון הסרת השיער נמצא הכי קרוב אלייך.

קישור למפה: הסרת שיער בלייזר לגברים – קריית מוצקין